اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۹۹۹۱۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

دفاع ایران در برابر تکفیری های صهیونیست

سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران در مقابله با جریانهای تکفیری صهیونیستی برهم زننده امنیت منطقه با همه توان خواهد ایستاد.

ایرنا: سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان در حاشیه دور دوم دیدار با وزیر دفاع سوریه که عصر امروز -چهارشنبه - در محل وزارت دفاع برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران گفت: گروهک های تکفیری و صهیونیستی، عامل اصلی بی ثباتی در منطقه و در آینده، در جهان هستند که دست به جنایت و قتل عام می زنند و مراجع بین المللی هم هیچ واکنشی ندارند.

وزیر دفاع با بیان اینکه جبهه مقاومت در مقابل استکبار و اسراییل همواره بر مقاومت خود ایستادگی خواهد کرد، اظهار داشت: ما به عنوان یک کشور مستقل و قدرتمند، همواره نسبت به صلح و ثبات منطقه حساسیت داریم.

سردار دهقان درخصوص سفر وزیر دفاع سوریه به ایران نیز گفت: طی دو روز که ایشان در تهران بودند، نشست های مختلفی با مسئولان سیاسی و نظامی برگزار شد و آنچه مورد توجه قرار گرفت، آخرین وضعیت میدانی سوریه و مجموعه تحولات فزاینده و شدت یافته اخیر بود.

وی ادامه داد: ما دیدگاههای مشترکی درخصوص مسایل منطقه داشتیم و معتقدیم که در یک دهه گذشته، نظام سلطه و اسراییل به دنبال ضربه زدن به حلقه مقاومت و تامین امنیت اسراییل بوده که گروهکهای تروریستی را در همین جهت تجهیز کردند.

وزیر دفاع خاطرنشان کرد: استکبار همواره جبهه های جدیدی را در منطقه باز می کند که یمن یکی از آنهاست.

دهقان گفت: جبهه مقاومت همواره با رصد این تحولات، در صدد مقابله با گروههای تروریستی است و در آینده نزدیک شاهد پیروزی مقاومت خواهیم بود.

سپهبد فهد جاسم الفریج وزیر دفاع سوریه نیز در این نشست خبری اظهار داشت: در سفرم به ایران ملاقات هایی داشتم و توجه کاملی نسبت به اوضاع سوریه و وضعیت نظامی آن نزد مسئولان ایرانی مشاهده کردم.

وی افزود: بیش از ۴ سال است سوریه و نیروهای مسلح و ملت آن در حال مقابله با گروه های تروریستی است؛ تروریست هایی که از طرف برخی کشورهای جهان و منطقه مورد حمایت قرار گرفتند.

وزیر دفاع سوریه ادامه داد: باید نسبت به نحوه مقابله با این تروریست ها ارزیابی داشته باشیم. تروریست ها اخیراً عملیات های خود را اوج بخشیده اند.

وی خاطرنشان کرد: در مذاکرات با وزیر دفاع ایران و مسئولان نسبت به گام هایی که در آینده برای مقابله با تروریست باید برداشته شود هم نظر بودیم.

وزیر دفاع سوریه تأکید کرد: به جنگ خود علیه تروریست ادامه خواهیم داد و مصمم هستیم که به پیروزی برسیم و شر جنایتکاران و قاتلان را از سر سرزمین سوریه و ملت آن کوتاه کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج