۲۰۱۰۶۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
۱۱ نظر
۵۰۰۶
پ

برخورد شدید با اصلاح ابرو در آرایشگاه مردانه

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه نرخ های اصلاح موی سر را اعلام و تاکید کرد: به شدت با واحدهای صنفی که اقدام به اصلاح مو در مدل‌های اصطلاحا "شیطان‌پرستی" می‌کنند جواز کسب‌شان باطل می‌شود و همچنین خالکولی، سولاریوم و برداشتن زیرابرو تخلف است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه نرخ های اصلاح موی سر را اعلام و تاکید کرد: به شدت با واحدهای صنفی که اقدام به اصلاح مو در مدل‌های اصطلاحا "شیطان‌پرستی" می‌کنند جواز کسب‌شان باطل می‌شود و همچنین خالکولی، سولاریوم و برداشتن زیرابرو تخلف است.

مصطفی گواهی اظهار کرد: اگر واحد صنفی قوانین نظام اسلامی را زیرپا گذاشته و در اصلاح موی سر از مدل های غربی پیروی کند و مدل‌هایی مثل شیطان پرستی یا مواردی از این قبیل را ارائه کند بعد از تعهد اولیه و در صورت تکرار، جواز کسب آن ها را باطل خواهیم کرد و به هیچ عنوان به آن‌ها اجازه فعالیت دوباره داده نمی‌شود.

وی با تاکید بر اینکه اینگونه آرایشگران شخصیت بقیه آرایشگران را زیرسوال می‌برند لذا با آن ها برخورد قانونی محکمی صورت می‌گیرد، تاکید کرد: البته واحدهای بدون مجوز معمولا اقدام به این قبیل فعالیت ها می‌کنند که شناسایی شده‌اند و با آن‌ها برخورد می‌شود.

نرخ اصلاح داماد چقدر است؟

گواهی همچنین درباره نرخ اصلاح داماد گفت: هیچ تعرفه مشخصی برای این امر نداریم و کاملا توافقی است، چون فاکتورهای مختلفی در قیمت گذاری موثر است. مکان قرارگیری آرایشگاه، نوع موادی که مورد استفاده قرار می گیرد و گذاشتن موی مصنوعی در مواقع مورد نیاز از جمله عوامل تاثیرگذار در قیمت‌گذاری هستند.

سولاریوم و برداشتن زیرابرو تخلف است

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه همچنین سولاریوم یا برداشتن زیر ابرو را از دیگر تخلفاتی دانست که در صورت مشاهده، اقدام قانونی لازم صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه قیمت اصلاح موی سر درجه یک بدون شستشو ۱۵ هزار تومان، درجه دو ۱۲هزار تومان و درجه سه ۱۰ هزار تومان است، گفت: البته اصلاح موی سر با شستشو و خدمات جانبی نرخ دیگری دارد و تعرفه آن‌ها متناسب با محل قرارگیری آرایشگاه، نوع مواد مورد استفاده و دیگر خدماتی که به مشتری ارائه می‌شود، متغیر است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      اگه بي محلي بشه بهتر بگير و ببند تجربه نشان داده باعث گراني و مخفي كاري خواهد شد مگه اين افراد چند در صد جامعه هستند جامعه هميشه به نرمال بودن گرايش دارد اين كارها هم سني خاصي هست سخت گيري هميشه كار ها را خرابتر مي كند بهترين كار ازاد گذاشتن است تلوزيون اينقدر بايد كار هاي قوي فرهنگي بكند كه مردم به سوي اين كار ها ها نروند جلوي ارايشگر مي گيريد بجايش مجري كه اسمش را نمي گويم با ابروهاي برداشته در تلوزيون برنامه اجرا مي كند بيشتر جوانان كه داراي شخصيت متزلزل هستند الگو برداري مي كنند خيلي از هنر پيشه ها در فيلم وسريال با ابروهاي اصلاح شده نشان مي دهيد واقعا مرد ابرو برداشته چقدر چندش آور هست

      پاسخ ها

      • mohamaad

        احسنت

      • بدون نام

        اشتباهی منفی دادم ... ایول حرف درستی زدی

    • بدون نام

      اتفاقا کار خوب همین هست. الان پسران دختر صفت شده اند و بعضا آرایششان از خانم ها غلیظ تر شده است.

    • بدون نام

      اقا چیکار به ابروی ما دارید
      مگه ما به شما میگیم چرا ابروهاتون اینقد نامرتبه!؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببخشید آبجی

      • Ali

        مسأله مرتب کردن با برداشتن فرق داره آبجی

      • بدون نام

        آبجی شما کوتاه بیا عصبی نشو چین و چروک صورتت زیاد میشه آرایشت به هم میخوره

    • هموطن

      دوست عزيز راست ميگه تلويزيون با مجري خانم صفت كه مقصر اصلي مسولي است كه ان مجري را به انجا راه داده به درد جامعه اسلامي نمي خورد

    • ابوالفضل آقاپور

      خوب این یعنی چه یعنی از فردا هر کی مدل موی عجیب غریب داشت و زیر ابرو برداشته بود بازداشت میشه بعد هم آرایشگاه مربوطه پلمپ@ میدونید این اصلا عملی نیست وقت تلف کردنه ولی خوب جلوی ضرر رو از هر جا بگیری منفعته من موافقم به قول امروزی ها لایک

    • amiraa

      سلام من خودم مو و لباس اسلامی دارم اما اگر روی یک لام روشن اب بریزید میترکه نباید این چنین قانون ها که شب در خواب دیده شده و روز اجرا میکنید انجام شود درست نیست برادران باید فرهنگ سازی شود نه با زور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج