اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۰۴۵۸۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

یارانه نشریات دولتی قطع شد

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه یارانه نشریات دولتی در راستای حمایت از نشریات بخش خصوصی قطع شده است، تصریح کرد: نشریات دولتی بیش از یک سوم یارانه مطبوعات را می بلعیدند.

خبرگزاری ایرنا: معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه یارانه نشریات دولتی در راستای حمایت از نشریات بخش خصوصی قطع شده است، تصریح کرد: نشریات دولتی بیش از یک سوم یارانه مطبوعات را می بلعیدند.

حسین انتظامی شامگاه چهارشنبه در نشست با مدیران مسوول مطبوعات و نشریات محلی آذربایجان غربی، با بیان اینکه مدیران نشریات و مطبوعات باید دارای کارآمدی و ابتکار عمل در انتشار نشریات و برنامه ریزی برای هزینه ها باشند، گفت: یارانه ای که دولت برای مطبوعات ارائه می کند برای کمک به مطبوعات است و برای تامین کلیه مخارج آن نیست.

وی همچنین اظهار کرد: مطابق قانون مطبوعات، ویژه نامه هایی که در روزنامه های سراسری منتشر می شوند حق توزیع مجزا ندارند.

وی اضافه کرد: دفاتر سرپرستی روزنامه های سراسری باید درآمد خود را از منابع دیگری تامین کنند و این ویژه نامه ها باید در وسط روزنامه ها توزیع شود.

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: علیرغم فراگیر شدن استفاده از رسانه های مجازی در کشور رسانه ها و مطبوعات محلی با تهدیدی مواجه نیستند و فرصتهای بسیاری دارند و می توانند در صورتی که بر وجه ممیزی خودشان استوار باشند فعالیت کنند.

انتظامی با اشاره به نشریات شامل ماده ۱۶ قانون مطبوعات نیز گفت: این نوع نشریات حذف می شوند و وزارت ارشاد با رسانه هایی که لیست بیمه ای نداشته باشند همکاری نمی کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: مطبوعات محلی استان در بخش آگهی ها و تک فروشی دارای مشکلاتی هستند.

حجت الاسلام محمدباقر کریمی اظهار کرد: این استان استانی مرزی بوده و نیازمند حمایت های مسوولان است چرا که رسانه ها در بحث شفاف سازی و تنویر افکار نقش مهمی را ایفا می کنند.

این نشست در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حضور جمعی از فعالان رسانه و مدیران مسوول مطبوعات محلی آذربایجان غربی برگزار شد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز چهارشنبه برای شرکت سمینار تعامل اقوام، ادیان و رسانه به ارومیه سفر کرده است.

آذربایجان غربی دارای ۸۴ عنوان نشریه مجوزدار است که ۶۰ عنوان آن توسط اشخاص حقیقی و ۲۴ عنوان نیز توسط بخش دولتی منتشر می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • arash

      درشلوغ ترین ساعت روز ودرشلوغ ترین نقطه شهر دکه روزنامه فروشی هست خداییش چندساعت نزذیک این دکه بودم به جزچندپاکت سیگاروچندمجله جدول تاریخ گذشته ندیدم روزنامه ای بفروشه البته تیراژهمه روزنامه ها دم دکه گمان نکنم از30عددبیشتربوده باشددنیا شده دیجیتال ووووقطع درخت کمتر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج