adexo3
۲۰۸۴۳۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بيشترين علت فوت تهراني‌ها در سال ۹۳

مديرعامل سازمان بهشت زهرا (س) گفت: بيشترين علت فوت در تهران ايست قلبي بوده که ۱۰۹ نوزاد، ۳۰۳۴ زن و ۳۸۳۹ مرد و در کل ۶۹۸۲ فوت به اين علت رخ داده است.

آفتاب نیوز: اکبر توکلي با اشاره به آمار فوت شدگان و دفن شدگان سازمان بهشت زهرا(س) در سال ۹۳ گفت: تعداد کل فوت شدگان در سال گذشته ۵۲ هزار و ۹۶۶ نفر بود که از اين تعداد ۲۲۶۵ متوفي نوزاد، ۳۰۲۴۷ متوفي مرد و ۲۰۴۵۴ متوفي زن بودند.

وي با اشاره به کمترين فوت شدگان از نظر گروه سني خاطرنشان کرد: اين افراد گروه سني ۵ تا ۹ سال را شامل مي شوند؛ اين در حاليست که بيشترين فوت شدگان از نظر سني گروه افراد بالاي ۶۵ سال هستند که شامل ۱۳۶۴۵ زن و ۱۵۵۵۱ مرد مي شود.

مديرعامل سازمان بهشت زهرا(س) درخصوص فوت شدگان و دفن شدگان خارج از مجموعه سازمان بهشت زهرا(س) هم اظهارکرد: خارج از مجموعه بهشت زهرا (س) ۳۱۰ نوزاد، ۶۳۳۱ زن و ۱۰۱۳۷ مرد فوت شده که در کل ۱۶۷۷۸ فوتي بوده اند. همچنين آمار دفن در سازمان ۱۹۶۶ نوزاد، ۱۴۱۲۳ مرد و همچنين ۲۰۱۱۰ زن بوده که در مجموع ۳۶۱۸۸ فوتي را شامل مي شود.

وي با اشاره به کمترين علت فوت در سال ۹۳ که به بيماري هاي التهابي چشم برمي گردد، گفت: تنها يک مرد به علت اين بيماري جان خود را از دست داده است. اين در حاليست که بيشترين علت فوت ايست قلبي بوده که ۱۰۹ نوزاد، ۳۰۳۴ زن و ۳۸۳۹ مرد و در کل ۶۹۸۲ فوت به اين علت رخ داده است.

توکلي با تاکيد بر اينکه کمترين تعداد متوفيان در منطقه ۲۲ شهرداري تهران بوده است، اظهار کرد: در اين منطقه طي سال گذشته فوت ۱۰۱ زن، ۱۳۵ مرد و ۳ نوزاد گزارش شده که در مجموع ۲۳۹ فوتي جزو اين آمار هستند. از سوي ديگر بيشترين تعداد متوفيان مربوط به منطقه ۱۰ شهرداري تهران است که ۱۳۳۳ زن، ۱۸۶۰ مرد و ۱۴ نوزاد را شامل مي شود که در کل ۳۲۰۷ نفر در اين منطقه جان خود را از دست داده اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج