اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۰۸۶۵۹
۴ نظر
۵۰۱۰
۴ نظر
۵۰۱۰
پ

موضع فرمانده ناجا درباره حادثه کارواش مجیدیه

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حادثه کارواش مجیدیه اظهار کرد: مردم مطمئن باشند هر گزارشی که به ما برسد و احساس کنیم در حق مردم ظلم شده حتما ترتیب اثر می دهیم و به دنبال آن هستیم که در ناجا عدالت برقرار و حق کسی تضییع نشود و اگر هم حقی تضییع شد آن را بستانیم.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به حادثه کارواش مجیدیه اظهار کرد: مردم مطمئن باشند هر گزارشی که به ما برسد و احساس کنیم در حق مردم ظلم شده حتما ترتیب اثر می دهیم و به دنبال آن هستیم که در ناجا عدالت برقرار و حق کسی تضییع نشود و اگر هم حقی تضییع شد آن را بستانیم.

سردار حسین اشتری در حاشیه آیین تودیع و معارفه رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه گزارشی حدود دو هفته گذشته به ما رسید که بر اساس آن در یکی از محله های تهران، با شخصی که از اقلیت‌های مذهبی بود، برخوردی شده و از نیروی انتظامی شکایت کرده بود اظهار کرد:‌ سریعا دستور بررسی دادیم و اثر خوبی داشت.

وی افزود: هم مامور متخلف متوجه اشتباه خود شد و عذرخواهی کرد و هم آن شخص از جمهوری اسلامی قدردانی کرد. ما در اجرای قانون هیچ گونه تبعیضی قایل نیستیم و همه افراد با هر دین و مذهب و قومیتی برای ما محترم هستند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه مردم مطمئن باشند هر گزارشی که به ما برسد و احساس کنیم در حق مردم ظلم شده حتما ترتیب اثر می دهیم گفت: به دنبال آن هستیم که در ناجا عدالت برقرار شده و حق کسی تضییع نشود و اگر هم حقی تضییع شد آن را بستانیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدواریم ههمینطور باشد که سردار میگوید.

    • بدون نام

      قضیه چی بود؟

    • جعفر

      سردار اشتري دست شما درد نكنه آبروي ايران و ايراني را خريديد.و شيعه بودنتان را اثبات ..ممنون

    • محمدعلی حبیب الهی

      ممنون از سردارعزیز/ در شهر ما من چندین بار دیدم درب کلانتری بیرون بیایی یک نفر خودش را مامور برسی ونظارت بر کار کلانتریها معرفی میکند و از طریقه برخورد و اینکه کارتان سریعا انجام شده میپرسد /ودر سالن کلانتری شماره پاسخگویی به شکایات نوشته شده که راحت میتوانید از هر مامور که خواستی انتقاد وشکایت کنی / حال نمیدانم تهران چرا این برخوردها میشود .برخورد صحیح و قانونی عزت ان پاسگاه را بالا میبرد /

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج