اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۰۱۶۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بازداشت باند سارقان سابقه‌ دار در تهران

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از انهدام باند سارقان سابقه‌دار مرکز پایتخت در عملیات بامدادی صبح امروز خبر داد و گفت: در این عملیات هفت سارق حرفه‌ای دستگیر و یک کیلوگرم هروئین کشف شد.

خبرگزاری مهر: رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید از انهدام باند سارقان سابقه‌دار مرکز پایتخت در عملیات بامدادی صبح امروز خبر داد و گفت: در این عملیات هفت سارق حرفه‌ای دستگیر و یک کیلوگرم هروئین کشف شد.

سرهنگ حسنوند با اشاره به اجرای طرح امنیت محله‌محور و پاکسازی محلات مرکزی پایتخت در راستای اجرای این طرح، گفت: هفت سارق حرفه‌ای در عملیات شب گذشته ماموران در یکی از پاتوق‌ها شناسایی و دستگیری شدند.

وی با تشریح جزئیات عملیات بامدادی ماموران پلیس، افزود: چندی پیش با ثبت چندین مورد گزارش و شکایت مردمی مبنی بر فعالیت سارقان حرفه‌ای و تجمع آنها در خانه‌ای مجردی حوالی خیابان ولیعصر، انهدام این خانه از وجود سارقان و خرده‌فروشان مواد مخدر در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱۲ قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید با اعلام اینکه در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد خانه مجردی خیابان ولیعصر، محل رفت و آمد خرده‌فروشان مواد مخدر و سارقان و کیف‌قاپان است، از این رو تیم ویژه‌ای از ماموران تخصصی کلانتری، مسئولیت رسیدگی به این پرونده را بر عهده گرفتند.

حسنوند افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی، ساعت هشت صبح امروز ماموران کلانتری به اتفاق نماینده دادستان به محل خانه مجردی مراجعه کرده و توانستند با محاصره این پاتوق، تعداد هفت متهم سابقه‌دار را شناسایی و زمین‌گیر کنند.

وی با اعلام اینکه متهمان به محض مشاهده ماموران، قصد داشتند از طریق پنجره‌ها فرار کنند، افزود: همه متهمان حاضر در خانه مجردی با سرعت عمل ماموران دستگیر شدند. با انتقال متهمان دستگیر شده به کلانتری و در بازرسی‌های تخصصی از مخفیگاه متهمان، حدود یک کیلوگرم هروئین، ۴۶ گرم تریاک، ۵۳ گرم و ۷۰ سانت حشیش کشف و ضبط شد.

رئیس کلانتری ۱۱۲ ابوسعید گفت: با تشکیل پرونده و انتقال متهمان به کلانتری، متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی، در اختیار دادسرا قرار گرفتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج