۲۱۰۷۰
۲۶ نظر
۵۱۷۴
۲۶ نظر
۵۱۷۴
پ

قاتل: برادرم بعد از تجاوز به دخترم او را کشت

برادرم چند سال قبل دختر من را کشت. او فرزندم را مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد برای اینکه دستش رو نشود او را به قتل رساند.

شرق: مردی که برادر خود را با انگیزه انتقام‌جویی به قتل رسانده بود با درخواست اولیای‌دم مقتول به قصاص محکوم شد.

این پرونده اواسط سال ۸۸ با پیدا شدن جنازه مرد جوانی در شهر زرقان استان فارس به جریان افتاد و کارآگاهان بعد از حضور در محل رهاشدن جسد متوجه شدند این مرد که محمد نام دارد با ضربه چاقو از پا درآمده است.

شواهد اولیه نشانگر آن بود که قتل با هدف سرقت انجام نشده و احتمالا انگیزه‌های شخصی در میان است به همین دلیل تجسس‌هایی در رابطه با زندگی شخصی مقتول انجام و از اختلافات این مرد با برادرش به نام یحیی پرده برداشته شد.

یحیی وقتی تحت بازجویی قرار گرفت اتهام برادرکشی را انکار کرد ولی در جریان تحقیقات شواهدی به دست آمد که نشان می‌داد این فرد محمد را به قتل رسانده است.

یحیی بالاخره بعد از چند جلسه بازجویی به اتهامش اقرار کرد و گفت: «به خاطر اختلافاتی که از قبل با برادرم داشتم روز حادثه او را به بهانه‌ای به منطقه‌ای خلوت کشاندم و در یک فرصت مناسب او را غافلگیر کردم و به قتل رساندم.»

متهم در ادامه به بازسازی صحنه قتل پرداخت و سپس پرونده برای رسیدگی در اختیار قضات دادگاه کیفری استان فارس قرار گرفت. در جلسه محاکمه یحیی که چندی قبل برگزار شد نماینده دادستان جرم او را محرز دانست و اولیای‌دم محمد نیز اعلام کردند خواستار قصاص متهم هستند. سپس نوبت به یحیی رسید تا از خود دفاع کند.

او انگیزه‌اش را از قتل چنین شرح داد: «برادرم چند سال قبل دختر من را کشت. او فرزندم را مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد برای اینکه دستش رو نشود او را به قتل رساند. اما با پیدا شدن جنازه و تحقیقاتی که پلیس انجام داد محمد دستگیر شد و به زندان افتاد.

من آن زمان به این شرط که محمد از ایران برود و دیگر او را نبینم از قصاص صرف‌نظر کردم. محمد نیز بعد از آزادشدن از زندان به قولش عمل کرد و از ایران خارج شد اما چند روز قبل از اینکه برادرم را بکشم باخبر شدم او دوباره به ایران برگشته است از شنیدن این خبر خیلی عصبانی شدم.»

متهم به قتل ادامه داد: «من می‌دانستم محمد به همسرم نظر دارد برای همین نتوانستم آرام بنشینم و تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم به همین دلیل با وی قرار گذاشتم و در فرصتی مناسب نقشه‌ام را اجرا کردم.»

هیات قضات بعد از شنیدن اظهارات متهم ختم جلسه را اعلام و پس از انجام شور، این مرد را به قصاص محکوم کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • morteza love s

      شاید پیشبینی نوستراداموس درست باشه شاید 21/12/2012 دنیا به اخر برسه
      به نظرم وقتشه دیگه دنیا به اخر برسه

      پاسخ ها

      • Melody

        bahat movafegham

      • ناشناس

        بابا شما چقدر افسره ايد
        مردن هم به اين آسوني نيست كه آرزو مي كنيد
        ضمنا هر وقت آرزوي مرگ كرديد به خوبيهاي زندگي فكر كنيد

    • نازی

      محمد حقش بوده بمیره پس یحیی نباید قصاص بشه چرا محمد در دادگاه قصاص نشد و آزاد شد

      پاسخ ها

      • ali

        nazi aval boro matn ro bekhon baadan kament bezar yahya goft ke khodesh bakhshidesh..................ok

    • س

      الحکم لله

    • محمدعلی

      سلام، با تاسف باید گفت اگر اظهارات یحی در مورد برادرش حقیقت داشته باشد و ی قربانی هوسهای برادر شیطان صفتش گردیده است،مقتول هم باید بمکافات جنایاتش میرسید،بنظر من جا دارد که شفقت قانون شامل حال یحی باشد،

    • بانو

      اصلا مردی که بدادرش به دخترش تجاوز کرده و او را کشته و به همسرش هم نظر داره چگونه می توان به مرگ محکوم کرد . او از نظر روحی دچار اسیب است ، برادر نامرد و خیانتکار و قاتل از طرفی . تجاوز و مرگ دخترش از سوی دیگر ، همه سبب داغون شدن این مرد شده. دیگه همین کافی نیست که او را قصاص هم می کنید.

    • بدون نام

      اگر اظهارات يحيي درست باشد، قتل محمد كاملا برحق بوده است. كاري كه قبلا دادگاه انجام نداده است را او انجام داد.

    • saba

      سلام..
      آقا یحیی صبرایوب داشته که باراول قصاص نکرده..چون هرکس این گذشت رو انجام نمی ده .شایدم هزینه قصاص رو نداشته نمی دونم..درهرصورت حقش بود که مردسزای آدم کثیف همینه نه بیشتر...

    • hiva

      فقط همین کم بود

    • arta

      اون پست فطرت چه طور دلش اومده با بچه برادرش این کارو بکنه.واقعا که اخر الزمان!!!!

    • تورج

      آقا این چیزا رو ننویسید لطفا. شما روزنامه حوادث که نیستید یا لااقل این چیزا رو ننویسید چون جز اعصاب خردی چیزی به مردم نمیآموزه

    • خودم

      من کاری ندارم آقا یحیی خوب کرده یا نه؟
      اما اینو میگم چرا اونموقعی که اجازه قصاص دستش بود کاری نکرده، اون زمان رو خدا واسه آدما گذاشته که حقشونو بگیرن و روحشون آروم بشه، کسی که قصاص رو بخشیده نباید خودش با دست خودش اونو بکشه، چون باید اینکارو زمانی که هم از نظر شرعی و هم از نظر قانونی صحیح بود انجام میداد،
      با این کار خودشو بیشتر گناهکار جلوه داد.
      اگه دقت کنید اونموقع اگه محمد رو قصاص میکرد خودش الان قصاص نمیشد اونم به خاطر قتل اون نامرد.
      خدا خودش بهتر میدونه ما هیچ کاره ایم.

    • غريبه

      اگه اظهارات آقا يحيي درست باشه مرگ حق محمد بوده.ديگه قصاص يحيي خيلي خيلي خيلي نامرديه.اون خيانتكار بايد قصاص ميشد كه شد نه يحيي كه هم تجاوز دخترش و هم قتلشو ديده اونم از نزديكترين فرد زندگيش يعني برادرش
      واقعا متاسفم

    • ریحانه

      الله اکبر .حقش نیست که اعدام بشه هرکسی جای اون بود این کارو می کرد

    • بامنطق

      باسلام
      بچه ها خواهشن هميشه به موضوع وموضوعات بيشتر توجه كنيدويك طرفه قضاوت نكنيدالبته معذرت ميخوام 1-ماازكجا ميدونيم كه يحيي راست ميگه برادرش هم كه زنده نيست2-دختربرادرش هم كه كشته شده شايد به دست برادرش كشته نشده باشه3-خيلي از چيزها خيلي جاي بحث داره كه نميشه به آنها پرداخت4-هميشه بامنطق ودوطرفه باشيد
      ممنونم!ببخشيد

    • بابک

      در جواب دوستانی که فرمودند کاری که یحیی انجام داده درست بوده و دادگاه نباید حکم به قصاص ایشان بدهد، باید عرض کنم درسته که عملی که محمد انجام داده بسیار زشت و ناپسند بوده و قطعاً می بایست مجازات شود ولی خود یحیی حق ندارد خودسرانه و بدون مجوز قاضی حکم دهد و سپس اجراء کند چون اگر اینگونه باشد دیگر در جامعه سنگ رو سنگ بند نمیشه و هرکسی خود را مستحق می داند که حکم دهد و خودش هم اجراء کند و ایمان داشته باشد که کار صحیحی انجام داده است، درصورتیکه پیش از این یحیی از حق قانونی خود گذشته و گناهکار را بخشیده است و الان هم مرتکب قتل نفس شده و مجازات آن هم در قانون مشخص شده است.

    • فردین

      ببخشید ما یه چیو نفهمیدیم مگه اینا برادر نیستند خوب الان اولیای دم که تقاضای قصاص کردن کیا میشن پدر و مادرشون اگه یارو خارج بوده اونجا زن و بچه داشته اگه زن داشته اومده ایران فقط برای زن این اقا کل این داستان بووووووووو داره

    • محسا

      به نظر من یحیی باید همون موقع قصاصشو میگرفته حالا از ترسی اینکه بلایی به سر همسرش نیاره کشتش

    • nastaran

      kRE KHOOBI KARD AMA HAGHESH NIST GHESAS BESHE

    • رضا

      وقتى اين چيزا رو ميشنوم دلم ميخواست تو اين دنيا نبودم هيچوقت

    • سپیده

      خیلی احمق بوده که به همخون خودش هم رحم نکرده

    • بدون نام

      یحیی بایدآزادشود

    • حسن

      اون ديوس بيارند سطح شهر هر روز يه قسمتي از بدنش را ببرند بي شرف

    • بدون نام

      وقتی نظرات آقایان و خانم ها را می خوانم متوجه می شوم در چه جامعه ی خشن و قانون گریزی زندگی می کنیم. خیلی جالبه کسانی که به یحیی حق داده اند که خود مجری قانون شود و ابتدا در دادگاه از حق خود بگذرد و بعد خودش اورا بکشد با استقبالی از نظرات مثبت رو به رو شده اند و در مقابل کسانی که صحبت از قانون و شرع کرده اند و اینکه حق قصاص برای یحیی در دادگاه معنا داشته توسط بقیه استقبال نشده اند. این خود نشان می دهد که میل به خشونت در جامعه چقدر زیاده!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج