اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۳۱۲۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

حذف استقبال خیابانی از روحانی در بجنورد

مهاجران مقدم از مردم خراسان شمالی و علاقه مندان به دولت تدبیر و امید خواست تا برای دیدار با رییس جمهوری به صورت مستقیم به ورزشگاه تختی بجنورد مراجعه کرده و از تجمع در مسیرهای بین فرودگاه و ورزشگاه خودداری کنند.

ایرنا: رییس ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری در خراسان شمالی گفت: حذف استقبال خیابانی از رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید، در جریان نوزدهمین سفر استانی رییس جمهوری، در این استان کلید می خورد.

قربان مهاجران مقدم اظهار کرد: برای این سفر استانی رییس جمهوری و کاروان دولت، هیچ برنامه ای برای استقبال مردمی در خیابان ها و به عبارتی حرکت پشت خودرو رییس جمهوری پیش بینی نشده است.

وی اضافه کرد: این اقدامات به دور از کرامت انسانی است و هیچ گاه مورد تایید دولت تدبیر و امید نیز نبوده و حتی در سفرهای گذشته نیز برنامه مدون و از پیش طراحی شده ای در این خصوص وجود نداشته و ما در سفر نوزدهم به طور کامل حذف آن را برنامه ریزی کردیم.

رییس ستاد روحانی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خراسان شمالی گفت: استقبال مردم از رییس جمهوری در قالب دیدار مردمی در ورزشگاه تختی بجنورد در ساعت ۹.۳۰ صبح روز ۲۴ خردادماه پیش بینی شده است.

مهاجران مقدم از مردم خراسان شمالی و علاقه مندان به دولت تدبیر و امید خواست تا برای دیدار با رییس جمهوری به صورت مستقیم به ورزشگاه تختی بجنورد مراجعه کرده و از تجمع در مسیرهای بین فرودگاه و ورزشگاه خودداری کنند.

وی حذف نامه نگاری به رییس جمهوری، دیگر برنامه غیرمتعارف برجای مانده از دولت گذشته، را از دیگر برنامه های سفر نوزدهم اعلام کرد و گفت: تمام درخواست های مردمی از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ (سامد) دریافت خواهد شد.

نوزدهمین سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان خراسان شمالی برای روز یکشنبه ۲۴ خردادماه برنامه ریزی شده است.

در این سفر ۱۵ وزیر و معاون رییس جمهوری دکتر روحانی را همراهی خواهند کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج