اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۳۱۶
۳ نظر
۵۰۷۶
۳ نظر
۵۰۷۶
پ

زن ۲۹ ساله قربانی هوس شیطانی مرد رمال

هيچ‌كس به غيراز ما دو نفر در آن خانه نبود و صداي كمك‌خواهي‌ام به جايي نمي‌رسيد براي همين شروع به گريه و التماس كردم اما آن مرد بدون توجه به وضع روحي خرابي كه داشتم به من تعرض كرد.

شرق: مرد رمالي كه با تهديد چاقو به يك زن تعرض كرده است، تحت تعقيب پليس آگاهي قرار گرفت.

چند روز قبل زن ۲۹ ساله‌اي به‌نام هدي نزد ماموران پليس استان خراسان‌رضوي رفت و عليه يك رمال شكايت كرد. او گفت: «من و شوهرم رابطه خوبي با هم نداشتيم و هيچ عشق و علاقه‌اي در زندگي‌مان وجود نداشت.

اين روابط سرد مرا خيلي آزار مي‌داد و هميشه در فكر چاره بودم، از طرف ديگر شوهرم عادت داشت جزيي‌ترين مسايل زندگي‌مان را با مادرش در ميان بگذارد به همين دليل مادر و خواهرشوهرم هميشه در زندگي ما دخالت مي‌كردند و باعث شدت گرفتن اختلافات مي‌شدند.

من كه به شدت احساس تنهايي مي‌كردم مشكلات خودم را با يكي از دوستانم در ميان مي‌گذاشتم و با او درددل مي‌كردم. دوستم هم مثل من با شوهرش اختلاف داشت و از زندگي‌اش راضي نبود.»

هدي در ادامه گفت: «بعد از گذشت مدتي طولاني در يك مجلس عمومي با زني آشنا شديم و او بعد از اطلاع از مشكلات من و دوستم گفت رمالي را مي‌شناسد كه مي‌تواند به راحتي مشكلات‌مان را حل كند.

ما دو نفري سراغ مرد رمال رفتيم و او بعد از ملاقات با ما و شنيدن گرفتاري‌هايمان گفت همه اين مسايل قابل حل است. او سپس به من وقت ملاقاتي داد و تاكيد كرد تنهايي نزد او بروم.»

زن شاكي اضافه كرد: «چند روز بعد وقتي طبق قرار قبلي به ملاقات مرد رمال رفتم او گفت مرا طلسم كرده‌اند و او بايد از طلسم‌شكن استفاده كند اما بايد دعا را روي تنم بنويسد. من با اين كار مخالفت كردم و گفتم حاضر نيستم او به من دست بزند.

مرد رمال وقتي اين حرف را شنيد داد و فرياد راه انداخت و بعد در حالي‌كه چاقويي در دست داشت من را تهديد كرد. هيچ‌كس به غيراز ما دو نفر در آن خانه نبود و صداي كمك‌خواهي‌ام به جايي نمي‌رسيد براي همين شروع به گريه و التماس كردم اما آن مرد بدون توجه به وضع روحي خرابي كه داشتم به من تعرض كرد.

بعد از آن سراسيمه از آن خانه فرار كردم و به منزل خودم رفتم. در اين مدت به شدت پريشان بودم و نمي‌توانستم اتفاقي را كه افتاده بود با كسي در ميان بگذارم تا اينكه بالاخره تصميم گرفتم شكايت كنم.»

در حال حاضر رسيدگي به اظهارات اين زن آغاز شده و ماموران در تلاش براي دستگيري متهم هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • farzad

      آخه من نمي دونم بعضي ها كي مي خوان از داستان بقيه درس عبرت بگيرن و دست به اين كاراي احمقانه نزنن!!!؟؟؟؟
      يكي نيست بگه با شوهرت اختلاف داري چه ربطي به رمال و دعانويس داره.....؟؟؟
      كاش هميشه كمي دورانديشي و عقل رو چاشني كارامون بكنيم تا هيچ وقت افسوس گذشته رو نخوريم!!!!!!

    • فاطمه

      واقعا براش متاسفم.
      دلم براش مي سوزه كه به خاطر رسيدن به مطلوبش كه علاقه ي شوهرش هست ،دست به هر كاري زده . كاش راه رو درست انتخاب ميكرد مثلا مشاوره با يه روانشناس با تجربه!

    • سوگند

      چرا بعضی از زنان اینقدر ساده و زود باورن - که اینطور باید ازشون سوء استفاده بشه - حالا عوض اینکه مشکلش حل شه یه مشکل دیگه هم براش بوجود اومد حالا میخواد چی کار کنه -

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج