۲۱۳۴۸۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جدیدترین عکس ها از «پایتخت ۴»

تصویربرداری سری چهار سریال «پایتخت» از نیمه گذشت تا این مجموعه تلویزیونی برای پخش در شب‌های ماه مبارک رمضان آماده شود.

خبر آنلاین: تصویربرداری سری چهار سریال «پایتخت» از نیمه گذشت تا این مجموعه تلویزیونی برای پخش در شب‌های ماه مبارک رمضان آماده شود.

تصویربرداری سری چهار سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه کنندگی الهام غفوری و سرپرستی نگارش محسن تنابنده که اردیبهشت ماه امسال در کشور چین و شهر پکن کلید خورده بود؛ پس از تصویربرداریدر استان مازندران و در شهرهای «شیرگاه» و «زیر آب» از نیمه گذشت. این مجموعه تلویزیونی محصول مرکز امور نمایشی سیماست که برای پخش در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه اول سیما تولید می‌شود.

جدیدترین عکس ها از «پایتخت 4»

این گروه؛ این روزها در شیرگاه و زیرآب استان مازندران کماکان درحال کار هستند و پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان تصویربرداری سریال ادامه داشته باشد. تا امروز تصویربرداری نیمی از سریال به پایان رسیده و حدود ۱۰ قسمت از سریال مونتاژ شده که مراحل فنی را پشت سر می‌گذارد.

جدیدترین عکس ها از «پایتخت 4»

الهام غفوری تهیه‌کننده سریال اعلام کرد نگارش فیلمنامه همزمان با تصویربرداری توسط گروه نویسندگان ادامه دارد، تدوین، صداگذاری و موسیقی روی تصاویر نیز درحال انجام است و ممکن است با پیشرفت فیلمنامه در آینده گروه در لوکیشن‌های دیگر هم کار کند و البته بازیگران دیگر هم به ما اضافه شوند.

سریال «پایتخت» درحالی شب‌های ماه رمضان ساعت ۲۲ از شبکه اول سیما پخش خواهد شد که سه فصل گذشته آن در ایام نوروز روی آنتن رفته بود.

جدیدترین عکس ها از «پایتخت 4»

در سری چهارم «پایتخت» بازیگرانی چون: محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، هدایت هاشمی، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی، محمدرضا علیمردانی، علی سلیمانی، سلمان خطی، علی درویش، مجتبی بلال حبشی، مصطفی بلال حبشی، مهین رحیمی، الهه جباری، سکینه خاتون شفافی، بیژن اشکور کیایی و دامون فلاح درکنار بازیگران خردسال مجموعه : سارا فرقانی اصل، نیکا فرقانی اصل، بازیگر نوزاد: روهام عباسپور و بازیگران چینی: ژانگ منگ هان، چیوی فاٌ، وین گان چا، یوان چی ژأن حضور دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج