اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۳۷۲۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

امنیت سامرا کاملا تامین است

فرمانده عملیات سامرا گفت: نیروهای امنیتی توانستند در عملیات پاکسازی اطراف سامرا تا شعاع یکصد کیلومتری در غرب جزیره سامرا، تلفات سنگینی به گروه تروریستی داعش وارد کنند که از این مناطق برای حمله به حرمین عسکریین (ع) استفاده می‌کردند.

پایگاه اطلاع‌رسانی حج: سرلشکر ستاد عماد الزهیری، فرمانده عملیات سامراء گفت: نیروهای عراقی با پاک‌سازی مناطق اطراف سامراء تا یکصد کیلومتری آن، امنیت حرمین امامین عسکریین (ع) را به طور کامل تامین کنند.

الزهیری اظهار داشت: نیروهای امنیتی توانستند در عملیات پاکسازی اطراف سامراء تا شعاع یکصدکیلومتری در غرب جزیره سامراء، تلفات سنگینی به گروه تروریستی داعش وارد کنند که از این مناطق برای حمله به حرمین عسکریین (ع) استفاده می‌کردند.

وی افزود: نیروهای امنیتی چندین خودرو تروریست‌ها از جمله یک خودرو بمب گذاری‌شده را در جریان عملیات تامین امنیت سامراء منهدم کردند.

خاطرنشان می‌شود، نیروهای امنیتی عراق تا کنون به پیشرفت‌های بزرگی در عملیات پاکسازی مناطق مختلف از لوث تروریست‌های تکفیری داعش دست یافته‌اند و مناطق متعددی را آزاد کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج