اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۳۷۷۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آیت الله جنتی: با برخی افراد مشکل داریم

آيت الله جنتي رويکرد شوراي نگهبان در نظارت بر انتخابات را نيز اتکا به خداوند متعال عنوان کرد و گفت: در انتخابات نيز مشکل شوراي نگهبان با کساني است که هدف آنها نشستن بر کرسي‌هاي مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي «به هر قيمتي» است. زيرا آنها نيز شوراي نگهبان را مانع خود مي دانند.

پایگاه خبری انتخاب: دبير شوراي نگهبان گفت: نمايندگي مجلس خبرگان منافع اقتصادي ندارد. اما برخی قصد دارند با ورود به اين نهاد براي آينده کشور برنامه‌هاي خود را پيش ببرند.

آيت‌الله جنتي در همايش روساي دفاتر نظارت و بازرسي انتخابات استان‌هاي سراسر کشور گفت: نبايد در برابر آثار تحريم‌ها بر اقتصاد کشور، به گونه‌اي سخن بگوئيم که دشمن گمان کند با تداوم تحريم‌ها مي تواند ما را تسليم کند.

آيت الله جنتي رويکرد شوراي نگهبان در نظارت بر انتخابات را نيز اتکا به خداوند متعال عنوان کرد و افزود: در انتخابات نيز مشکل شوراي نگهبان با کساني است که هدف آنها نشستن بر کرسي‌هاي مجلس خبرگان و مجلس شوراي اسلامي «به هر قيمتي» است. زيرا آنها نيز شوراي نگهبان را مانع خود مي دانند.

وي افزود: نمايندگي مجلس خبرگان منافع اقتصادي ندارد. اما قدرت طلبان قصد دارند با ورود به اين نهاد براي آينده کشور برنامه‌هاي خود را پيش ببرند.

وي گفت: مهم‌ترين تلاش آنها «تضعيف شوراي نگهبان» و «بد بين کردن مردم به شوراي نگهبان» است تا نظارت اين نهاد را در جامعه «بي اعتبار» جلوه دهند.

دبير شوراي نگهبان تأکيد کرد: ما بر سه اصل «شرع»، «اخلاق» و «قانون» تأکيد داريم و سعي مي کنيم وظيفه خود را انجام دهيم. اميدوارم با «توکل به خداوند» بتوانيم به وظايف قانوني خود به درستي عمل کنيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج