اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۱۳۷۸۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

واکنش به ممنوعیت اجرای کنسرت شجریان

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سووالی در مورد وضعیت اجرای محمدرضا شجریان گفت: شخصیت شجریان در بعد هنری مورد پذیرش دولت و مردم و محبوب و مقبول کسانی است که در حوزه فرهنگ و هنر کشور کارکرده اند.

خبرگزاری ایرنا: سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط با لغو کنسرت های موسیقی در کشور نیز گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی و مسوول رسمی فرهنگ و هنر مجوزهایی که برای فعالیت های فرهنگی و هنری صادر می کند برای همه دستگاه ها معتبر بوده و قابلیت تمکین و اجرا دارد.

نوش آبادی ادامه داد: تازمانی که دستگاه صادر کننده مجوز اقدامی برای ابطال و لغو مجوز صادره نکند سایر سازمان ها و دستگاه ها مسوولیتی در برابر مجوزهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نخواهند داشت.

سخنگوی وزارت فرهنک و ارشاد اسلامی تاکید کرد: لغو و ابطال مجوزها کنسرت ها به صلاح کشور نیست.

وی با تقدیر از دستگاه های همکاری کننده در برگزاری کنسرت ها افزود: کسانی که اقدام به لغو کنسرت ها می کنند باید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را آگاه و توجیه کنند.

نوش آبادی بیان کرد: دلایل ارایه دهنده توسط مخالفان برگزاری کنسرت ها باید مبتنی بر واقعیت های قابل پذیرش باشد و آنها نباید سلیقه و دیدگاه فردی خود را ارایه دهند.

وی بیان داشت: لغو زنجیره ای کنسرت ها بازخورد منفی برای جامعه دارد.

نوش آبادی تاکید کرد: رییس جمهوری و رییس قوه قضاییه از طریق هماهنگی با یکدیگر دستور بدهند که دستگاه های زیرمجموعه و ذیربط به قانون و مجوزهای ارشاد احترام بگذارند و برخورد سلیقه ای نکنند.

نوش آبادی در پاسخ به سووالی در مورد وضعیت اجرای محمدرضا شجریان گفت: شخصیت شجریان در بعد هنری مورد پذیرش دولت و مردم و محبوب و مقبول کسانی است که در حوزه فرهنگ و هنر کشور کارکرده اند.

وی افزود: اما از نظر سیاسی، حکومتی و امنیتی بحث هایی هست که خود ایشان بر آن مسایل آگاه هستند و قبلا نیز اعلام کرده ایم که دوست داریم شجریان تلاش کند برخی موانع و مسایل اصلاح شود تا دوباره به عرصه موسیقی و هنر کشور مثل گذشته خدمت کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج