۲۱۵۰۴۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

دیدار با کابینه روحانی در کلوب +عکس

سایت کلوب دات کام به عنوان نخستین شبکه اجتماعی فارسی زبان در اینترنت است که توانسته، میزبان فعالیت برخی از اعضای هیات دولت تدبیر و امید حسن روحانی در اینترنت باشد.

دیدار با کابینه روحانی در کلوب +عکس





برترین ها: شماری از اعضای هیات دولت حسن روحانی، امروزه به بیان نظرات و انتشار تصاویر و نوشتار خود در یک شبکه اجتماعی فارسی زبان ایرانی مشغول هستند و صدها هزار نفر نیز مخاطب دارند. پرتال کلوب دات کام cloob.com به عنوان نخستین شبکه اجتماعی ایرانیان در وب است که در یک دهه فعالیت خود، مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر بهداشت، رییس سازمان محیط زیست و معاون علمی ریاست جمهوری، در کنار پایگاه اطلاع رسانی رسمی ریاست جمهوری president.ir، به عنوان فعالان دولتی در سایت کلوب فعالیت دارند. البته به این تعداد، باید سایت شخصی هاشمی رفسنجانی، سایت دفتر آیت الله العظمی بهجت و همچنین دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای khamenei.ir نیز اضافه کرد که رسمی‌ترین صفحات فعال در این پرتال اجتماعی پر مخاطب در میان کاربران ایرانی است.

دیدار با کابینه روحانی در کلوب +عکس

به گزارش سرویس دیجیتال برترین ها، سایت کلوب دات کام از فعال‌ترین شبکه‌های اجتماعی ایرانیان در فضای مجازی می‌باشد که در مدت فعالیت خود توانسته است میزبان هنرمندان، ورزشکاران و فعالان اجتماعی و فرهنگی کشور باشد. به دلیل عدم علاقه‌مندی برخی از شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی کشور نسبت به حضور در شبکه‌های اجتماعی، سایت کلوب به عنوان محفل اجتماعی خوبی برای این مسئولان، توانسته است فضای تعاملی موثری برای انتشار دیدگاه‌های الکترونیکی شماری از اعضای هیات دولت فراهم کند. اکنون ۶ تن از اعضای هیات دولت روحانی، به طور هفتگی تقریباً، به انتشار مطالب در صفحات شخصی خود مشغول هستند که البته مخاطبان زیادی هم در این شبکه اجتماعی دارد. گزارشی که در ادامه می‌آید، نخستین گزارشی است که به بررسی صفحات شخصی مسئولان رسمی کشور در شبکه اجتماعی کلوب می‌پردازد.

دیدار کلوبی با معصومه ابتکار

معصومه ابتکار، رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در دولت تدبیر و امید است که از فعال‌ترین اعضای هیات دولت در فضای مجازی می‌باشد. وی، تصاویری از حضورش در هیات دولت، سفرهای هفتگی را در کنار نوشتارهای هفتگی، در صفحه شخصی خود در کلوب ارائه می‌کند. نظرات و دیدگاه‌هایی که ابتکار در زمینه مسائل محیط زیستی در صفحه‌اش ارائه می‌کند، معمولاً با واکنش و نظر مخاطبانش نیز مواجه می‌شود. دکتر ابتکار در سایت کلوب، بیش از ۳۶ هزار مخاطب دارد که هر ماه به این تعداد افزوده می‌شود.

دیدار با کابینه روحانی در کلوب +عکس
(تصویری از صفحه شخصی دکتر ابتکار در سایت کلوب)

جدیدترین پست ایشان مربوط به جلسه هفتگی هیات دولت است که دیدن این تصاویر و ارتباط مستقیم با ایشان، با استقبال علاقه‌مندان و کاربران کلوب مواجه شده است. وی نوشت:

در آخرین جلسه دولت گزارش بررسی ظرفیت زیستی در ایران و جهان را ارائه دادم. منحنی رد پای اکولوژیک ایران نشان می‌دهد که تا سال 1975 با ظرفیت زیستی برابری کرده و از آن سال تاکنون بیشتر و بیشتر شده است. باید به طور جدی به اقتصاد سبز اندیشید و عمل کرد. در همین جلسه تسهیلات حمایت از توسعه فضاهای سبز پایدار با آبیاری مکانیزه در شهرها به تصویب رسید.

خانم ابتکار تقریباً هر روز، به انتشار مطالب در این صفحه اقدام می‌کند. در صورتی که علاقمند به مشاهده نظرات معاون رییس جمهور در کلوب هستید، به نشانی http://www.cloob.com/m.ebtekar مراجعه کنید.

دیدار کلوبی با وزیر بهداشت

دکتر هاشمی، وزیر خندان بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که درمان‌های رایگان چشم وی در مناطق محروم، حتی با بازتاب‌های بین المللی مواجه شده است. وی از دیگر فعالان هیات دولت در فضای مجازی می‌باشد که علاقمندی خاصی به اینستاگرام و فیسبوک و توییتر ندارد. دکتر حسن هاشمی، همواره عکس‌هایی از بازدیدهای خود از مناطق مختلف کشور در عرصه سلامت را در صفحه شخصی خود در کلوب منتشر می‌کند که برای مخاطبان، جالب توجه است.

دیدار با کابینه روحانی در کلوب +عکس
(تصویر صفحه شخصی وزیر بهداشت - دکتر هاشمی- در سایت کلوب)

در جدیدترین پستی که ایشان (25 خرداد) در صفحه خود قرار داد، تصویر عیادت دکتر هاشمی از نرگس رسولی را نشان می‌دهد که به بیماری پوستی مبتلا شده است. وی نوشت:

امروز در معیت رییس جمهور و اعضای هیأت دولت به استان خراسان شمالی رفتم. استقبال مردم به واقع پر شور و دیدنی بود. آن چنان که خستگی را از تن خدمتگزارانشان به در می‌کرد.

طی این سفر یک روزه علاوه بر بجنورد به شیروان، فاروج و قوچان هم رفتم. با رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی خراسان شمالی و خراسان رضوی و همچنین جمعی از پرستاران دیدار کردم و با عنایت خدای مهربان توانستم به منزل دختر ۷ ساله‌ای به نام نرگس رسولی بروم. شنیده بودم او به نوعی بیماری حاد پوستی مبتلاست که باعث شده پوستش همراه با خارش و درد، از بدن جدا شود؛ شاید شما هم تصاویر او را در فضای مجازی دیده باشید.

دکتر هاشمی نیز تقریباً هر روز، به انتشار مطالب و تصاویر خود در فضای شبکه کلوب اقدام می‌کند و بیش از 41 هزار مخاطب دارد. صفحه دکتر هاشمی در نشانی. www.cloob.com/hassan.hashemi قرار دارد

دیدار کلوبی با وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران نیز، از دیگر اعضای هیات دولت است که در سایت کلوب دات کام عضویت دارد و مواضع و دیدگاه ها و تصاویر دیدارهای خود را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. اگر چه آقای وزیر برخی اوقات از فیلترینگ انتقاد می‌کند و به فیلترینگ هوشمند اعتقاد دارد و همیشه گفته است که وایبر و تلگرام را وزارت ارتباطات فیلتر نمی‌کند، اما خودش علاقه ای به فعالیت در سایت‌های بین المللی شبکه‌های اجتماعی ندارد و ترجیح می‌دهد مواضع و تصاویر خود را به جای لایک ها و فالورهای چند صد هزار بین المللی، در یک شبکه داخلی اجتماعی به نام کلوب منتشر کند.

دیدار با کابینه روحانی در کلوب +عکس
(تصویر صفحه شخصی وزیر ارتباطات، دکتر واعظی در سایت کلوب)

جدیدترین پست وی مربوط به 25 خرداد است که گرامی داشت سالگرد پیروزی روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1393 بود. وی نوشت:

دوستان سلام

امروز 24 خرداد دومین سالروز انتخاب دولت تدبیر و امید توسط مردم است، مردمی که از افراط و تفریط بیش از حد خسته شده و به اعتدال، عقلانیت و تدبیر رأی دادند و بدین ترتیب هم مسائل و مشکلات داخلی‌شان را حل کنند و هم با تدبیر و عقلانیت چهره واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران را در جهان به نمایش بگذارند و تعاملات خود را با جهانیان افزایش دهند.

به همین مناسبت به نمایندگی از دولت تدبیر و امید در جمع مردم خونگرم استان مرکزی در شهر اراک حضور یافتم. علاوه بر حضور در همایش امتداد امید، برخی پروژه‌های ارتباطی استان را نیز افتتاح کردم.

امیدوارم در سال همدلی و همزبانی دولت و مردم همه دولتمردان بتوانند با حمایت شما مردم عزیز در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق باشند.

دکتر واعظی نیز هر روز به انتشار مطالبی در صفحه شخصی خود اقدام می‌کند و در نشانی cloob.com/mahmoudvaezi در دسترس است. 38 هزار 888 نفر مخاطب ایشان در کلوب می‌باشند.

محمود واعظی در تعدادی شبکه اجتماعی شامل زیگور، کلوب، تبیان، و آپارات نیز دارای صفحه است. آدرس صفحات وزیر ارتباطات در شبکه اجتماعی «زیگور» که شامل شبکه ویدئویی «تماشاخانه»، شبکه اجتماعی «مای پردیس» و شبکه صوتی «آواکده» می‌شود در آدرس.zigur.com/vaezi قابل مشاهده و دسترسی است. در شبکه اجتماعی «تبیان» به آدرس http://net.tebyan.net/vaezi و در شبکه ویدیوئی- اجتماعی «آپارات» به آدرس.aparat.com/mahmoudvaezi قابل دسترسی و مشاهده است.



دیدار کلوبی با معاون علمی رییس جمهور

سورنا ستاری، فرزند شهید ستاری، معاون علمی رییس جمهور است که خود نیز یکی از نخبگان کشور می‌باشد. سورنا ستاری در کلوب، صفحه شخصی دارد و به بیان دیدگاه ها و انتشار تصاویر دیدارها و فعالیت‌های روزانه خود در فضای مجازی می‌پردازد.

دیدار با کابینه روحانی در کلوب +عکس
(صفحه شخصی سورنا ستاری، در سایت کلوب)

جدیدترین مطالبی که در صفحه شخصی دکتر ستاری منتشر شده است، دیدار بازدید ایشان از شرکت خودروسازی سایپا می‌باشد. صفحه شخصی ایشان در کلوب با تقریباً 3 هزار مخاطب، در نشانی http://www.cloob.com/sorenasattari قرار دارد.

علاوه بر 4 عضو هیات دولت، سایت ریاست جمهوری نیز در این سایت اجتماعی عضویت دارد که اخبار فعالیت‌های ریاست جمهوری را دران منتشر می‌کند و بیش از 122 هزار نفر مخاطب را به خود اختصاص داده است. این سایت در نشانی cloob.com/president.ir در دسترس می‌باشد و تقریباً هر روز، دیدگاه ها و مطالب مربوط به دکتر روحانی را در کلوب منتشر می‌کند.

دیدار با کابینه روحانی در کلوب +عکس
(صفحه رسمی پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در کلوب)

این صفحه از سال 1393 در سایت کلوب راه اندازی شده است.

پایگاه اطلاع رسانی حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای، از دیگر مراکز رسمی حاضر در سایت کلوب می‌باشد. این دفتر در نشانی cloob.com/khamenei_ir در دسترس می‌باشد و بیش از 15 هزار نفر مخاطب دارد و به صورت روزانه و حتی ساعتی، اخبار مربوط به مقام معظم رهبری و اخبار دفتر ایشان را در اختیار مخاطبان کلوب قرار می‌دهد.

دیدار با کابینه روحانی در کلوب +عکس

امیدواریم فعالیت اعضای هیات دولت و دیگر مسئولان از قوای مختلف در فضای شبکه‌های اجتماعی داخلی، بیش از گذشته افزایش یابد تا شاهد حضور بیشتر مسئولان کشور جهت تعامل با مردم و تقویت دولت الکترونیک در ایران باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدعودی

      من یک سیستانی هستم از زابل بحران زده من زابل راتبدیل به مرکز تولید وساخت زیورالات میکنم من مشکل بیکاری زابل را رفع میکنم و تبدیل به مرکز کار آفرینی میکنم طرح پشتیبان مشاغل خانگی در زمینه تراش نگین وساخت زیورالات را پیاده میکنم طی مدت محدودی هیچ انسان بیکاری نخواهم گذاشت بیاید برای نجات زابل کمک کنید من وام وپول نمیخام فقط کمک کنید از نظر تجهیزات من پانصد تن سنگ دپو دارم وچندین صد تن جدا در بیابان دارم همه را درمسیر اشتغال مردم محروم زابل قرار میدهم فقط امکانات اولیه را کمک کنید مابقی را خودمن از درآمد تولیدات درست میکنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج