adexo3
۲۱۵۹۱۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فروش ۴ میلیارد یورویی در «DoneDeal»

بزرگ‌ترین سایت تجاری ایرلند اعلام کرد، در سال گذشته میلادی بیش از ۴.۵ میلیارد یورو کالای دست دوم از طریق این سایت به فروش رفته است و شمار علاقمندان به خرید و فروش این کالاها، به طور شگفت آوری افزایش نشان می‌دهد.

فروش 4 میلیارد یورویی در «DoneDeal»





برترین ها: سایت اول ایرلند، DoneDeal، اعلام کرد که گردش مالی فروش کالاهای دست دوم در این پرتال اینترنتی در سال گذشته میلادی، بالغ بر ۴.۵ میلیارد یورو بوده است.

فروش 4 میلیارد یورویی در «DoneDeal»
(گزارش ها حاکی از رونق فزاینده بازار کالاهای دست دوم در ایرلند دارد)

به گزارش سرویس دیجیتال برترین ها، پرتال دان دیل که در سال 2004 میلادی راه اندازی شد، ماهانه شاهد 157 هزار آگهی تبلیغاتی طبقه بندی شده توسط میلیون ها مخاطب ماهانه خود می‌باشد. قیمت میانگین کالاهایی که در این سایت به فروش می‌رسد، 159 یورو اعلام شده است که توسط 600 هزار کاربر خود به طور روزانه انجام می‌شود. از ژانویه 2010 که این پرتال، امکان فروش کالاهای دست دوم را عرضه کرده است، 145 درصد تا دسامبر 2014 افزایش فروش را نشان می‌دهد. دیوید مک ویلیامز، متخصص کالاهای دست دوم تخمین زده است که گردش مالی دان دیل از فروش کالاهای دست دوم در این کشور، بیش از 300 میلیون یورو در ماه می‌باشد که رقم قابل توجهی به شمار می‌رود. گزارش ها نشان می‌دهد که صنعت فروش کالاهای دست دوم در کشور ایرلند به طور چشمگیری افزایش یافته و اکنون 3 درصد از رشد ناخالص ملی این کشور، به فروش کالاهای دست دوم اختصاص یافته است که هر ساله با رشد همراه است.

فروش 4 میلیارد یورویی در «DoneDeal»
سایت DoneDeal برترین سایت تبلیغات کالاهای دسته بندی شده در ایرلند می‌باشد

موفقیت فروش کالاهای دست دوم در ایرلند سبب شده است تا بعضاً همایش های درباره این صنعت نوظهور در این کشور برپا شود که همایش Second Hand Ireland که اخیراً در Marker Hotel دوبلین برگزار شد و میزبان فعالان صنعتی و تجاری و برند های تبلیغاتی این کشور بود، نشان از اهمیت بازار کالاهای دست دوم در آینده کسب و کار اینترنتی اروپا دارد. در ایرلند، سایت های خرید و فروش اجناس دست دوم، جایگاه زیادی دارد که پرتال‌هایی همچون http://secondhandstuff.ie و http://www.carzone.ie/used-cars از آن جمله هستند.

فروش 4 میلیارد یورویی در «DoneDeal»
(سایت فروش کالاهای دست و دوم در ایرلند)

فروش 4 میلیارد یورویی در «DoneDeal»
(معروف‌ترین سایت خرد و فروش ماشین دست دوم در ایرلند)

اطلاع از برنامه های آینده ایرلند در زمینه های مختلف را می‌توان در نشانی http://tomorrowsireland.ie مشاهده کرد. سایت دانل دیل در نشانی donedeal.ie قرار دارد که بیش از 6 میلیون نتیجه جست وجو درباره آن در موتور جست و جوی گوگل ارائه شده است. دان دیل، چهار هزار و پانصدمین سایت پر بیننده اینترنت و نخستین سایت پر بیننده کشور ایرلند می‌باشد.

گفتنی است، مدل تجاری دان دیل در کارآفرینی دیجیتالی، در سرویس کارآفرینی دیجیتالی برترین ها، بزودی مورد بررسی قرار می‌گیرد. دان دیل توسط دو زوج کارآفرین جوان در سال 2004 میلادی در حوزه فروش کالاها در دسته بندی های مختلف راه اندازی شد که هم اکنون، صدها میلیارد یورو ارزش بازاری دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج