۲۱۶۲۲۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

خاطرات دهه شصتی‌ ها با «دنیای شیرین»

رضا فیاضی بازیگر مجموعه «دنیای شرین» از اینکه دیگر آثار جذاب و خاطره انگیز برای کودکان و نوجوانان ساخته نمی شود، سخن گفت.

خبرگزاری مهر: رضا فیاضی بازیگر مجموعه «دنیای شرین» از اینکه دیگر آثار جذاب و خاطره انگیز برای کودکان و نوجوانان ساخته نمی شود، سخن گفت.

رضا فیاضی با اشاره به برنامه «دنیای شیرین» به کارگردانی بهروز بقایی که این روزها از شبکه یک سیما روی آنتن می رود، گفت: خیلی خوشحالم که این برنامه دوباره پخش می شود متاسفانه الان هیچ برنامه ای در دست تولید نیست که بتواند برای بچه ها خاطره سازی کند.

وی درباره بازی خود در سریال های کودک و نوجوان و علاقه اش به این آثار عنوان کرد: من فقط کار کودک را دوست دارم و دوست دارم تمام توانم را برای کودکان بگذارم چون عشق و زندگی من فیلم و سریال هایی هستند که برای کودکان و نوجوانان ساخته می شوند. با این حال متاسفانه از طریق کارهای بزرگسال زندگی می کنم.

خاطرات دهه شصتی‌ ها با «دنیای شیرین»

بازیگر سریال «دنیای شیرین» ادامه داد: الان دیگر سریال هایی که بچه ها از آنها لذت ببرند وجود ندارد من سال گذشته در سریال «فاخته» به کارگردانی محمود معظمی بازی کردم و این سریال نتوانست با بچه ها ارتباط خوبی را برقرار کند.

فیاضی با بیان اینکه برنامه سازان در این چند سال نتوانسته اند کار جدیدی ارایه کنند، گفت: بچه های دهه ۶۰ خاطرات زیادی با سریال هایی مثل «دنیای شیرین» و «قصه های تابه‌تا» دارند و هنوز هم گاهی بعضی که مرا در خیابان یا مترو می بینند اظهار علاقه می کنند. خاطرم هست دختری مرا دیده بود و در ذهنش فکر می کرد من در زندگی واقعی هم همان ویژگی های پدر شیرین در سریال «دنیای شیرین» را دارم. من هنوز تاثیر آن فیلم و سریال ها را می بینم درحالیکه در این سال ها هرچه ساخته شده، نتوانسته است این تاثیر را داشته باشد.

بازیگر سریال «ورثه آقای نیکبخت» اضافه کرد: سریال های امروز باید با توجه به ویژگی های این نسل ساخته شود؛ کودکانی که با تبلت ها و کامپیوترها بازی می کنند و بازی های پرهیجان را دوست دارند. این نسل شخصیت هایی مثل هری پاتر را دوست دارد اما ما هنوز نتوانسته ایم برای آنها شبه هری پاتر را هم بسازیم.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «قصه های تابه‌تا» درباره دلیل علاقه خود به کار کودک عنوان کرد: کودکی گمشده من است و دلم برای دوران کودکی خود تنگ می شود، من کودکی نکردم و مثل بسیاری از همسالانم از بازی های کودکی بهره نبردم به همین دلیل هم عاشق کار کودک هستم.

نویسنده مجموعه عروسکی «هادی و هدا» در پایان درباره اینکه چرا خودش کاری را در این زمینه تولید نمی کند، بیان کرد: من طرح ها و فیلمنامه های بسیاری دارم اما هرگاه که برای ساخت آنها به سازمان صداوسیما رفته ام، مسئولان گفته اند که بودجه ندارند. من هم مدت هاست که پایم را به هیچ یک از شبکه ها نگذاشته ام چون وارد هر شبکه ای که بشوید باید اسپانسر داشته باشید و یافتن اسپانسر هم سخت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج