adexo3
۲۲۱۴۴۱
۲۱ نظر
۵۰۰۳
۲۱ نظر
۵۰۰۳
پ

پیشنهاد عجیب علیخانی در «ماه عسل»

شب گذشته در هجدهمین روز از ماه مبارك رمضان برگ دیگری از «ماه عسل» ورق خورد.

باشگاه خبرنگاران جوان: شب گذشته در هجدهمین روز از ماه مبارك رمضان برگ دیگری از «ماه عسل» ورق خورد.

علیخانی پس از شروع همیشگی برنامه به سراغ مهمانان رفت تا شنونده ی قصه ی آنها باشد.

محمد و همسرش در شب هجدهم مهمان «ماه عسل» شدند تا روایتگر بخشی از زندگی خود باشند.

محمد كه متولد ١٣٤٦بود از سن چهارده سالگی به همراه خواهر بزرگترش به كشور آمریكا می روند و نزد عموی خود زندگی می كنند،بعد از گذشت چند سال خانه ای اجاره می كنند و به طور مستقل زندگی در آمریكا را ادامه می دهند. علیخانی هنگامی كه محمد عنوان كرد در خانه ای مستقل زندگی را آغاز كردیم با شیطنت خاصی به مهمان گفت: حتما گفتی شرایط هر كاری فراهم است برویم مستقل زندگی كنیم؟ محمد در پاسخ به او افزود :شما می خواهید از زیر زبان من یك چیزایی بیرون بكشی كه من جلوی همسرم نمی توانم بگویم.

محمد در امریكا تحصیلاتش را ادامه می دهد و در همان حال كار هم می كند و پس از مدتی موفق به تاسیس یك كمپانی می شود و شرایط مالی خوبی برای او رقم می خورد. محمد در كنار كار و تحصیل به تفریحات ناسالمی چون مشروبات الكلی و پارتی های شبانه می پرداخته، زمانی كه محمد در حال بازگو كردن این بخش از زندگی اش بود، علیخانی با حالت مزاح گفت: جاهایی از قصه ات را بازگو كن كه همسرت ناراحت نشود. محمد رو به علیخانی افزود: اگر شب من را خانه راه نداد من به خانه ی شما می آیم.

محمد در ادامه اظهار داشت:آخر هفته هایم را در مكان های ناسالم سپری می كردم، این شرایط برای خانواده ام عادی بود و مخالفتی نداشتند. علیخانی با اشاره به همسر محمد بیان كرد: خانمت داره چپ چپ نگاهت می كند.

علیخانی از همسرش پرسید هیچ كدام از این مطالب را نشنیده بودید ؟ كه او پاسخ داد تا این حد را نه.

محمد به علیخانی گفت: شما مواظب باشید همسرم چیزی سمت من پرتاب نكند. همسرش گفت: اینجا چیزی برای پرتاب كردن وجود ندارد، علیخانی كه شیطنتش گل كرده بود، در حالت مزاح به همسر محمد پیشنهاد داد كه از روی صندلی بلند شود و با صندلی محمد را بزند.

در ادامه، محمد روزی قصد رفتن به كارناوال برزیل را داشته كه هنگام رفتن به سفر خواهرش او را از زیر قرآن سبز رنگی رد می كند. محمد قرآن را با خود می برد و زمانی كه به كشور برزیل می رسد تا خود را برای رفتن به فسادترین مراسم برزیل آماده كند، هنگام استراحت كتاب قرآن را با معنی فارسی آن مطالعه می كند كه ناگهان آیات قران به مانند پتكی بر قلب او فرو می رود و دچار یك سرگشتگی و پریشان حالی می شود و دیگر به آن مراسم فساد نمی رود و از آنجا راهی جنگل های آمازون می شود و در این حین قرآن را می خواند و پس از یك ماه زندگی در جنگل های آمازون به آمریكا بازمی گردد و شروع به روزه گرفتن و نماز خواندن می كند و از آن زندگی و تفریحاتش فاصله می گیرد، بعد از آن به سفر حج می رود و پس از بازگشت، در لس آنجلس در جلسات آشنایی با امام حسین (ع) شركت می كند و راه خود را پیدا می كند و در آنجا هم با همسرش كه از سه سالگی در آمریكا زندگی می كرده آشنا می شود.

محمد در پایان در خصوص مسلمان شدنش گفت: خداوند ابله ها را دوست دارد، من تولد دوباره پیدا كردم.

روایت قصه ی زندگی محمد به قدری جذاب بود كه «ماه عسل» دقایق پایانی نزدیک به اذان به پایان رسید.

بنابراین قاب كهكشانی «ماه عسل» با روایت قصه ای ناب و جذاب بسته شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sahar

      داستان دیشب خیلی قشنگ و جذاب بود ...

    • زهرا

      این قسمت فوق العاده بود ...

    • رضا

      این قسمت عالی بود

    • اكبر

      چرا تيتر ميزنيد پيشنهاد عجيب ميخواهيد با اين تيتر برنامه را حاشيه ببريد ايشان خيلي لطيف با مهمانان شوخي ميكردند كه اين شوخي ها بين تمام ايراني ها انجام ميشود

    • فرزانه

      اموزنده بود

    • بدون نام

      ببخشید پیشنهاد عجیب نبود فقط یه شوخی بود!!!!!!

    • رامیان

      متاسفانه علیخانی بعضی وقتها در برنامه هایش از جو حاکم و شرایط مهمانان سو استفاده میکند و در قالب شوخی و سوال وارد حیطه ای از زندگی افراد میشود که نه به برنامه ربطی دارد و نه مطرح شدنشان باعث جذابیت بیشتر داستان میشود ولی باعث میشود که برای علیخانی و برنامه اش حواشی زیادی بوجود بیاید و علیخانی بخاطر عملکرد اشتباه خودش دچار مشکل شود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا سه تا نگاه جایزه

    • بدون نام

      من با اینکه از ماه عسل خوشم نمیاد ولی با این قسمتش خیلی حال کردم

    • رضا

      باید سازمان به علیخانی تذکر بده اینقدر با نگاهش میهمانان خانم نامحرمرا برانداز نکنه.

      پاسخ ها

      • دنیا

        واقعا که ...

      • بدون نام

        بروبابا

      • من

        فازت چیه! تو خوب باش آفرین

    • فاطمه

      در رابطه با نظر رضا
      فکر کردی علیخانی مثل خودت عقده ایه انقد براش زیاده که نخواد به کسی نگا کنه آخه مثلا مسلمونی چرا تهمت میزی...

    • مريم

      فقط مونده بود به نگاهش گير بدين بس كنيد تو رو خدا ول كنيد بدبخت هر كار ميكنه باز يه ايراد ميگيريد ازش

    • احمد خوردبین

      برنامه خوبیه ولی اقای علیخانی خدا خیرش بده خودشون انقدر قبل از برنامه صحبت کلیشه ای و تکراری میکنه که برا میهمانها وقت کم میاد مثل برنامه دیشب و پریشب. قربون شکلت یه خورده رعایت کن میهمان از کیلومترها میکشانی تهران بعد بهش مجال نمیدی یک کلام حرف بزنه.

    • علی

      از هر بخش از این برنامه میشه عبرت گرفت و آموخت-یک مستند تاثیرگذار-با دید باز به برنامه نگاه کنیم و با یک جمله،خود و دیگران رو به حاشیه نکشونیم-ممنونم از همه دوستان صاحب نظر

    • صدرا

      باسلام. مسلمان شدن این جوان خیلی عجیب بود مگه میشه فقط با خوندن چند صفحه از قرآن مسلمون بشی در حالی که تموم وجودت دنبال هوا و هوس باشه من اصلا نمی تونم اینو باور کنم فقط خدا خودش این رو خواسته باشه و بخواد معجزه ای رخ بده بقول آقای علیخانی فرض کن داری فیزیک میخونی اما ندونی صورت مسئله چیه پس چطور میشه آدم به جواب و یا به چرا بیفته بعدش هم قران که رساله نیست که توضیح داده باشه روزه رو باید کی و چند روز بگیری و میشه قضاش هم گرفت اون چطوری فهمید و رفت دنبال تقویم و ماه رمضان رو توش پیدا کرد و روزه گرفت.واقعا برام عجیبه باور کردنش برام خیلی سخته اون یا با هدف این کار رو کرده بود یا معجزه ای رخ داده بود

    • احمد

      برنامه اش خیلی عالی و آموزنده بود اتفاقی که برای محمد افتاده می تواند برای هر کداممان بیفتد ولی باید انقدر باشیم که از این آزمون سر بلند بیرون بیایم خوشابحال محمد این قصه من که به وجد آمدم .

    • بدون نام

      علیخانی مجری توانمندی است.خدانگهدارش باشد.

    • آمنه

      با سلام . اجرای آقای علیخانی در برنامه ماه عسل بسیار عالی و این برنامه تلخیها و شیرینیهای مردمی را به تصویر می کشد که ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد اما بهتر است که با تامل بیشتری به برنامه نگاه کنیم و به هدف و نکته طلایی برنامه پی ببریم به جای اینکه به بشینیم و فقط ایراد بگیریم یک لحظه فکر کنید اگر شما به جای مجری و یا مهمان آنجا بودید چه می کردید آیا بهتر از آنها می بودید آیا افرادی که فقط کارشان ایراد گرفتن از هر چیزی می باشد هیچ نقصی ندارند ؟ پس لطفا نیمه پر لیوان را ببینید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج