۲۲۳۰۴۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بازداشت دو برادر قاچاقچی مواد مخدر

جانشين پليس پيشگيری تهران بزرگ، با اشاره به دستگيری دو برادر توزيع کننده مواد مخدر در محدوده جنت آباد، گفت: در بازرسی از خودروی متهمان بيش از ۲۴ کيلوگرم هروئين کشف و ضبط شد.

خبرگزاری مهر: جانشين پليس پيشگيری تهران بزرگ، با اشاره به دستگيری دو برادر توزيع کننده مواد مخدر در محدوده جنت آباد، گفت: در بازرسی از خودروی متهمان بيش از ۲۴ کيلوگرم هروئين کشف و ضبط شد.

سرهنگ رضا بستو با اشاره به دستگيری دو برادر توزيع کننده مواد مخدر در محدوده جنت آباد، گفت: در بازرسي از خودروی متهمان بيش از ۲۴ کيلوگرم هرويين کشف و ضبط شد.

وی در تشريح جزئیات این خبر، افزود: شب گذشته يکی از گشت های انتظامي کلانتري ۱۳۸ جنت آباد، در حال گشت زنی در محدوده بزرگراه همت و باکری بودند که توقف يک خودروي سواری در حاشيه بزرگراه توجه آنها جلب کرده و به توجه به ظن خود سرنشينان آن را تحت نظر گرفتند.

سرهنگ بستو ادامه داد: دقايقی بعد خودروي ماموران به اين خودرو نزديک شده و درست در همين زمان يکي از سرنشينان خودرو پياده شد و يک آدرس را از ماموران پرسد و ادعا کرد که از شهرستان آمده اند و آدرس منزل يکي از دوستانشان را گم کرده اند.

وی گفت: خودروی مشکوک پس از پرسيدن آدرس به راه افتاد که متعاقبا يکي از ماموران متوجه شد که پلاک خودرو مخدوش شده است و اين امر ظن ماموران را در مورد سرنشينان خودروي مشکوک بيشتر کرد که برهمین اساس ماموران پلیس هر دو سرنشين خودرو را تحت تعقيب قرار دادند .

جانشين پليس پيشگيري پايتخت اظهارداشت: در ميانه اين تعقيب و مراقبت شماره پلاک خودرو از سوي مرکز کنترل پليس پايتخت استعلام که طي آن مشخص شد پلاک مذکور متعلق به يک خودروي سواري در شهرستان غربي کشور است که به تازگي به سرقت رفته است و اين امر ماموران را بر آن مي دارد به جرم تغيير ارکان خودرو و احتمال سرقت، به راننده دستور توقف دهند.

وی افزود: مظنونين به جاي تمکين به دستور پليس سعي کردند با افزودن به سرعت خود از محل دور شوند که اين امر به تعقيب آنها منجر شد و طي عمليات تعقيب و گريزي پليسي، در نهايت حدودا يك كليومتر طي مسافت، با شليک گلوله از سوي پليس متهمان مجبور به توقف شدند.

سرهنگ بستو در ادامه گفت: سرنشنيان خودرو که دو برادر بودند بازداشت شده و در بازرسي از داخل خودروي آنها ۲۴ کيلو و ۵۵ گرم هروئين که داخل يک کيسه نايلونی قرمز رنگ بود، کشف و ضبط شد.

جانشين پليس پيشگيري پايتخت با اعلام خبر انتقال هر دو برادر دستگیر شده به کلانتری، گفت: هر دو متهم تحت بازجويي هاي انجام شده خود را فروشنده و قاچاقچي مواد مخدر معرفي کردند که با همدستي هم ضمن انتقال مواد مخدر به تهران اقدام به فروش آن مي کنند.به اين ترتيب، با اعتراف متهمان و تکميل پرونده، هر دو متهم به همراه مواد مخدر مکشوفه و خودروی آنها برای تحقيقات بيشتر به پايگاه دوم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اعدام پس ازمحاکمه کامل وسرنخ یابی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج