اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۳۱۶۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رقابت «هارپر لی» با «هری پاتر»

جلد دوم رمان محبوب «کشتن مرغ مقلد» نوشته «هارپر لی» پس از «هری پاتر» بیشترین آمار پیش‌خرید را داشته است.

خبرگزاری ایسنا: جلد دوم رمان محبوب «کشتن مرغ مقلد» نوشته «هارپر لی» پس از «هری پاتر» بیشترین آمار پیش‌خرید را داشته است.

«برو یک بپا بگذار» دومین رمان هارپر لی، نویسنده‌ای که دنیا او را با کتاب «کشتن مرغ مقلد» می‌شناسد‌، بعد از آخرین قسمت رمان‌های «هری پاتر» جی.کی رولینگ بیشترین تعداد سفارش پیش از فروش را داشته است.

وب‌سایت «آمازون» از ارائه آمار دقیق پیش‌خرید کتاب «لی» امتناع کرده، اما گفته است که این رمان با تیراژ اولیه دو میلیون جلد وارد بازار می‌شود. دومین قسمت داستان حقوقی و ضدنژادپرستی «کشتن مرغ مقلد» روز چهاردهم جولای (بیست‌وسوم تیرماه) پس از ۵۵ سال به چاپ می‌رسد.

رقابت «هارپر لی» با «هری پاتر»

«هری پاتر و هدیه‌های مرگ» هفتمین و آخرین رمان رولینگ درباره نوجوان جادوگری به نام هری پاتر در سال ۲۰۰۷ منتشر شد و بالاترین آمار پیش‌فروش سایت «آمازون» را به خود اختصاص داد.

«وال استریت ژورنال» و «گاردین» دو روز پیش اولین فصل «برو یک بپا بگذار» را چاپ کردند. داستان این رمان ۲۰ سال پس از رویدادهای «کشتن مرغ مقلد» اتفاق می‌افتد‌، زمانی که دختر آتیکوس فینچ برای دیدن پدرش به آلاباما سفر می‌کند.

به گزارش گاردین‌، «کشتن مرغ مقلد» از زمان چاپ تاکنون حدود ۴۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروش داشته و جایزه پولیتزر را برای «لی» به ارمغان آورد. این اثر به فیلمی سینمایی هم تبدیل شد و «گری‌گوری پک»، بازیگر نقش اصلی مرد آن جایزه اسکار را از آن خود کرد.

رقابت «هارپر لی» با «هری پاتر»

هارپر لی

«لی» چند ماه پیش اعلام کرد پس از ۵۵ سال تصمیم گرفته دنباله رمان برنده پولیتزرش را روانه بازار کتاب کند. او گفت که دست‌نوشته «برو یک بپا بگذار» توسط دوست و وکیلش در یک گاوصندوق قدیمی پیدا شده و به زودی منتشر می‌شود. او عنوان دومین رمانش را از خطی در انجیل قرض گرفته. این کتاب در دهه ۱۹۵۰ به نگارش درآمده، اما ناشر به او پیشنهاد کرده داستان را در کتابی دیگر از زاویه دید «اسکوت» روایت کند.

«کشتن مرغ مقلد» در سال ۱۹۶۰ به نگارش درآمد و نویسنده‌اش را به شهرتی بین‌المللی رساند. او برای نوشتن همین یک رمان مدال آزادی ریاست ‌جمهوری آمریکا را در سال ۲۰۰۷ دریافت کرد. از زمان اولین انتشار، این کتاب به بیش از ۴۰ زبان ترجمه شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج