adexo3
۲۲۳۴۴
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

انتشار آلبوم جدید رحیم شهریاری

آلبوم جدید گروه آراز به سرپرستی رحیم شهریاری منتشر می شود که در این اثر موسیقایی ۲ نوازنده از کشور آذربایجان و چهار نوازنده از کشور ترکیه با این گروه همکاری می کنند

انتشار آلبوم جدید رحیم شهریاری

تماشا: در اواخر تیر آلبوم جدید گروه آراز به سرپرستی رحیم شهریاری منتشر می شود که در این اثر موسیقایی 2 نوازنده از کشور آذربایجان و چهار نوازنده از کشور ترکیه با این گروه همکاری می کنند، همچنین این آلبوم در ترکیه، آذربایجان و ایران ضبط شده است.

رحیم شهریاری، خواننده و سرپرست گروه آراز با اعلام این خبر گفت: «این اثر موسیقایی اواخر تیر وارد بازار موسیقی می شود اما هنوز اسمی برای این آلبوم انتخاب نشده است. همچنین ما در حال انجام مراحل نهایی این اثر هستیم».

انتشار آلبوم جدید رحیم شهریاری

این خواننده درباره این اثر موسیقایی گفت: «این آلبوم در ترکیه، آذربایجان و ایران ضبط شده، همچنین مراحل میکس آن در تهران بوده است».

رحیم شهریاری درباره نوازندگان این آلبوم گفت: «در این آلبوم حمزه شهریاری، محمد حسین افشاری، بهمن میرزازاده، پیمان حمیدی از اعضا گروه هستند، همچنین امان الله عبدالله اف (بالابان) و مطلب حسین اف (ویولن) از نوازندگان جمهوری آذربایجان هستند که با ما در این گروه همکاری می کنند.

او در ادامه افزود: «همچنین در این آلبوم چهار نوازنده از کشور ترکیه با ما همکاری می کنند». سرپرست گروه آراز درباره قطعات این اثر موسیقایی گفت: «این آلبوم شامل ۱۱ قطعه می شود و نام بعضی از قطعات بیاگوزل، بوگج، دال قالار و چیچک است». این خواننده در جواب به این سوال که چرا این آلبوم را در دو کشور آذربایجان و ترکیه ضبط کردید گفت: «به طور کلی استاندارد موسیقی فولکلور آذری، در این چند سال گذشته از نظر کیفیت صدادهی بالا رفته است و حتی بسیاری از خواننده های لس آنجلسی برای ضبط آثار خود به این کشورها می روند و ما برای اینکه آلبومی با کیفیتی خوب ارایه دهیم این کار را انجام دادیم». او در پایان گفت: «همچنین گروه آراز در تدارک یک کنسرت بزرگ تابستانی است».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خودم

      هوررااااااا،
      یاشاسین آذربایجان، یاشاسین رحیم شهریاری.

    • نسرین 1 (نسرین)

      کارای رحیم شهریاری فوق العادس. من که خیلی دوسش دارم. کنسرتاشم که دیگه نگو...

    • مسعود قاسمی کلیبر

      * رحــیــم شـــهریــاری ســن بــیــزیــم افــتــخـــارومــوزســن *

    • سجاد بایجان

      من هم مثل خودت خوانندم و الاقه زیادی دارم ولی درارومیه خواننده معمولیم می خوام با رحیم شهریاری باشم وزیاد تر از آن یاد بگیرم منتظرتم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج