اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۳۵۹۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شاخص کل بورس، بار دیگر رکورد زد

انتشار اخبار امیدوار کننده از مذاکرات هسته ای که در هتل کوبورگ وین در حال جریان است، سبب شد تا در آخرین روز سومین دور تمدید مذاکرات، شاخص کل بورس ایران در رکوردی جدیدی در سال ۹۴، حدود ۱۵۰۰ واحد، سبز شود.

شاخص کل بورس، بار دیگر رکورد زد




برترین ها: تنها چند ساعت مانده به پایان رالی هسته ای ایران و گروه 5+1 در هتل کوبورگ وین، شاخص کل بورس ایران با دریافت سیگنال‌های مثبت، بار دیگر سبز شد و با 1500 واحد افزایش، از مرز 69 هزار واحد گذر کرد.

شاخص کل بورس ایران برای چندمین بار در سال جدید، بیش از 1000 واحد افزایش را تجربه می‌کند که به نسبت سال قبل، یک رکورد محسوب می‌شود. فعالان باز انتظار دارند، در صورت اعلام توافق هسته تا شامگاه امشب به وقت تهران، فردا، یک روز تاریخی برای بازار سرمایه کشور رقم بخورد.

شاخص کل بورس، بار دیگر رکورد زد
(تصویر آخرین وضعیت نمادهای بورس تا ساعت ۱۱ امروز)

به گزارش برترین ها؛ در حالی که تنها 2 ساعت از آغاز به کار تالار بورس کشور در بیست و دومین روز تیرماه می‌گذرد، اکثر نمادهای بورس، به رنگ سبز درآمده و صف‌های خرید میلیونی برای برخی از نمادهای پر بیننده و مطرح بازار شکل گرفته است. در دو ساعت گذشته، بیش از 170 میلیارد تومان سهام شرکت‌های بازار مورد معامله قرار گرفته است و انتظار می‌رود این رویه افزایشی تا پایان ساعت معاملاتی امروز (12:30 دقیقه) همچنان ادامه داشته باشد.

برترین نمادهایی که بر روی شاخص کل تأثیر مثبت داشته‌اند عبارت‌اند از: تاپیکو، اخبار، حکشتی، شبندر، پارسان، وبملت و فارس. برترین نمادهای پر بیننده نیز، نماد بانک ملت، بانک صادرات و پالایش نفت بندر عباس بوده است.

نزدیک شدن شاخص کل بورس به مرز 70 هزار واحد و انتشار اخبار مثبت در آخرین روز مذاکرات و احتمال انتشار توافق تا ساعاتی دیگر، به زعم فعالان بازار سرمایه کشور، امیدها را برای بازگشت شاخص کل به قله 90 هزار واحدی که 3 سال پیش آن را از دست داد، افزایش می‌دهد.

گفتنی است، یک روز پس از اعلام بیانیه هسته ای لوزان که چارچوب توافق جامع احتمالی امشب را تعیین کرد، شاخص کل بورس با 2300 واحد افزایش مواجه شد که ظرف 3 سال گذشته، بی سابقه بوده است. به همین منظور، فردا سه شنبه، در صورت اعلام توافق هسته ای، می‌تواند یک روز تاریخی برای بورس کشور باشد.

آخرین اطلاعات از بازار سرمایه کشور از طریق tsetmc.com در دسترس می‌باشد. برای اطلاع از آخرین خبرها و جریانات حاکم بین بورس بازان مجازی کشور، می‌توانید به گزارش انجمن‌های اینترنتی بورس که پیش تر ارائه کردیم مراجعه کرده و به ده‌ها انجمن اینترنتی بورس ایران دسترسی داشته باشید و اتفاقات آن را لحظه ای رصد کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج