۲۲۳۷۱
۳ نظر
۵۰۲۰
۳ نظر
۵۰۲۰
پ

راز قتل هولناک زن همسايه فاش شد

بازجويي‌هاي متعدد از مردي كه مدعي بود يك زن را به دليل فساد اخلاقي به قتل رسانده است، انگيزه اصلي او را فاش كرد و مشخص شد وي با قصد سرقت طلا و جواهر دست به جنايت زده است.

شرق: بازجويي‌هاي متعدد از مردي كه مدعي بود يك زن را به دليل فساد اخلاقي به قتل رسانده است، انگيزه اصلي او را فاش كرد و مشخص شد وي با قصد سرقت طلا و جواهر دست به جنايت زده است.

اين پرونده آبان سال گذشته با كشف جنازه زني جوان در جاده‌اي روستايي در حوالي مشهد تشكيل شد و كارآگاهان وقتي به محل حادثه رفتند متوجه شدند چند روزي از مرگ اين زن مي‌گذرد. متخصصان پزشكي قانوني با بررسي پيكر مقتول اعلام كردند او بر اثر اصابت گلوله جان باخته است.

پس از آن هويت قرباني به نام مريم شناسايي شد اما كارآگاهان نتوانستند ردي از قاتل يا قاتلان به دست بياورند و تحقيقات به بن‌بست رسيد. چهار ماه پس از كشف جنازه مريم پليس باخبر شد زن جواني به بيمارستان منتقل شده كه از ناحيه سر هدف گلوله قرار گرفته و به شدت بدحال است.

اين زن كه خديجه نام دارد بعد از اينكه تحت عمل جراحي قرار گرفت از مرگ نجات يافت و توانست به ماموران توضيحاتي بدهد. او گفت: «به عنوان مسافر سوار يك پيكان شده بودم كه راننده از مسير منحرف شد و در جايي خلوت سلاحي را به طرفم نشانه گرفت و شليك كرد. بعد از آن ديگر چيزي نفهميدم اما وقتي به هوش آمدم متوجه شدم طلا و جواهراتم به سرقت رفته است.»

كارآگاهان با اطلاعاتي كه خديجه از متهم و خودرواش ارايه داد دامنه تحقيقات‌شان را گسترش دادند و توانستند اين مرد را رديابي و دستگير و از وي يك قبضه كلت كمري پيدا كنند. متهم به نام تورج در بازجويي‌ها به شليك به زن زخمي و سرقت از او اقرار كرد اما تحقيقات در همين نقطه به پايان نرسيد و تجسس‌هاي تخصصي فاش كرد سلاحي كه از متهم كشف شده همان كلتي است كه مريم با استفاده از آن به قتل رسيده است به همين دليل بازجويي‌ها از تورج از سر گرفته شد.

او كه ابتدا مي‌خواست منكر قتل شود وقتي همه شواهد و مدارك را عليه خودش ديد به اين جرم اقرار كرد و گفت: «مقتول به عنوان مسافر سوار خودروام شد و در طول مسير از روابط نامشروعش حرف زد و متوجه شدم او دچار فساد اخلاقي است در حالي‌كه نمي‌توانستم وجود چنين زني را تحمل كنم، تصميم گرفتم او را بكشم و با شليك گلوله اين كار را انجام دادم.» ادعاي متهم با رفتار و سوابق وي همخواني نداشت به همين دليل افسران جنايي براي پي بردن به انگيزه اصلي او از جنايت به بازجويي‌ها ادامه دادند.

تورج همچنان مدعي بود با هدف از بين بردن زني فاسد دست به كشتار زده است تا اينكه بالاخره چند روز قبل اظهارات اوليه‌اش را پس گرفت و هدف اصلي‌اش را از كشتن مريم فاش كرد. او گفت: «مريم همسايه من بود و مي‌دانستم مقدار زيادي طلا و جواهر دارد.

روز حادثه او سوار خودروام شد و وقتي دقت كردم ديدم طلاهايش را به خودش آويزان كرده است براي همين مصمم شدم سرقت را انجام بدهم اما چون او مرا مي‌شناخت و حتما شكايت مي‌كرد چاره‌اي نداشتم جز اينكه وي را بكشم.»

وي ادامه داد: «بعد از قتل با استفاده از قيچي دستبند و ديگر جواهراتش را درآوردم و جنازه را در محلي خلوت رها كردم. يك روز بعد از قتل هم همه طلاها را فروختم.»بنا بر اين گزارش در حال حاضر متهم در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات از او در حالي ادامه دارد كه پليس مي‌كوشد ساير جرايم احتمالي وي را فاش كند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاران

      آیا سرنوشت او را اینگونه رقم زده بودند ؟؟؟
      آیا برای تفریح و خوشگذرانی دست به چنین جنایتی زد ؟؟؟
      آیا دیگه در کشور ما چنین جنایاتی رخ نخواهد داد ؟؟؟
      این است سرنوشت یک جوان ایرانی ؟؟؟
      ریشه اش کجاست ؟؟؟

    • محمدعلی

      پرسشهای برادر عزیزمان فاران قابل تعمق است، من در فکر آنم که چه کسی باید جواب این پرسشهارا داشته باشد.

    • shekofeh

      چه لزومی دارد که خانوم های ایرانی زیورآلات خود را در معرض دید همگان می گزارند که اینگونه بلای جانشان شود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج