۲۲۴۵۲۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تبریک رئیس جمهور ایتالیا به مذاکره کنندگان

رئیس جمهور ایتالیا با ابراز خرسندی از توافق هسته‌ای میان ایران و۱+۵ به مذاکره کنندگان هسته‌ای تبریک گفت.

خبرگزاری ایسنا: سفارت ایران در ایتالیا اعلام کرد که رییس جمهوری ایتالیا در بیانیه ای با استقبال از نتیجه مذاکرات در وین اعلام کرد: باید با رضایت زیاد از خبر توافق در خصوص مسایل ایران در وین استقبال کرد و من قبل از هرچیز می خواهم به مذاکره کنندگان بخاطر پشتکار و دوراندیشی نشان داده در طی این مذاکرات طولانی و سخت، تبریک بگویم و می خواهم علاوه بر نمایندگان آمریکا، ایران و سایر مذاکره کنندگان، از خانم 'فدریکا موگرینی' نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا بخاطر نقش ارزنده ای که در هماهنگی ها به نام اتحادیه اروپا انجام داد ، نیز قدردانی کنم.

وی افزود: توافق هسته ای در وین ثابت کرد که در خاورمیانه ای که در آن اغلب حرف آخر به سلاح و جنگ واگذار می شود، امکان تغییر مسیر و پیمودن راه گفت و گو و دیپلماسی وجود دارد.

رییس جمهوری ایتالیا گفت: امیدوارم که این توافق هسته ای تاثیرات مثبتی در تمام منطقه داشته باشد و انواع همکاری ها را در مدیریت بحران ها در خاورمیانه بویژه مبارزه علیه داعش و تروریسم بین المللی، تسهیل بخشد.

این در حالی که 'پائولو جنتیلونی' وزیر خارجه ایتالیا نیز در پی اعلام نتایج نهایی مذاکرات هسته ای در وین میان جمهوری اسلامی ایران و گروه ۱+۵، اظهار کرد : توافق هسته ای تاثیرات مثبتی در سطح جهان و در بحران های مختلف خواهد داشت.

همچنین در این بیانیه آمده است: این توافق در پی تعهد تمام مذاکره کنندگان و همچنین نقش مهم اتحادیه اروپا بدست آمد، تفاهم وین حاکی از اثربخشی دیپلماسی و گفت و گو، برای کمک به کاهش خطرات ناشی از بی ثباتی در منطقه است.

وزیر امور خارجه ایتالیا افزود: این توافق فرصت های جدید و مثبتی را برای ملت ایران و منطقه گشوده و یک مسیر عادی سازی روابط با جامعه بین المللی است که می تواند در از سرگیری روابط اقتصادی و تجاری با جمهوری اسلامی ایران تاثیر داشته باشد.

جنتیلونی با تاکید بر اینکه یقین داریم که این توافق تاثیرات مثبتی در سطح جهانی و در سطح منطقه، خاطر نشان کرد: این توافق چه در تحول بحران های مختلف و چه برای مقابله با تهدیدات مشترک ناشی از افراطی گرایی خشونت آمیز تروریسم به دنبال دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج