جاباما
۲۲۵۱۳۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

تشکر ظریف از مردم در ماه عسل

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه، در تماس تلفنی آخرین برنامه ماه عسل از مردم ایران به خاطر همه دعاها و حضور و استقامتشان تشکر و قدردانی کرد

خبرگزاری ایسنا: وزیر خارجه کشورمان در این تماس تلفنی کوتاه در پاسخ به اظهار تشکر مجری و عوامل برنامه ماه عسل در ویژه برنامه عید فطر، در سخنانی با تبریک عید سعید فطر گفت: از شما و مردم خوبمان تشکر می کنم و یقین دارم که در این ماه و حتی در طول ۲۲ ماه مذاکره ما را دعا کرده اند و نماد همدلی و همزبانی را در دعاهایشان به نمایش گذاشتند. همه مردم از هر دیدگاهی به دنبال عزت و سربلندی کشور هستند. دعاهای مردم و حمایتهای مقام معظم رهبری و رییس جمهور محترم، همراه ما بود.

او تاکید کرد: حضور و مقاومت مردم نشان داد همه روشهای فشار بی نتیجه بوده است و با این مردم، باید از در تکریم و احترام وارد شد.

ظریف با بیان اینکه «این مردم، مردم عجیبی هستند» در توصیف مردم ایران گفت که آنها مقاومت، عقل و داریت را با هم دارند و جز خدا به هیچ قدرتی توجه نمی کنند و همه اینها مجموعه زیبایی را به عوان پشتوانه سیاست خارجی فراهم می کند.

در ادامه مجری برنامه به این جمله ظریف که «هرگز یک ایرانی را تهدید نکنید» اشاره کرد که با تشویق حاضران در استودیو مواجه شد و وزیر امور خارجه کشورمان نیز با اظهار تشکر گفت: هرکس یک ایرنی را تهدید کرده، نتیجه خوبی ندیده. امروز دیگر دوران تهدید به سر آمده و با مردمی که با وجود همه فشارها ایستاده اند، باید از در تکریم وارد شد.

وی همچنین در واکنش به اشاره مجری برنامه به حضورش در حرم امام رضا(ع) در بدو بازگشت به ایران و پوشیدن لباس خادمی امام هشتم(ع)، برای همه مردم خیر و شادی آرزو کرد.

در این بخش از برنامه که مهران غفوریان، بازیگر، نیر حضور داشت با جمله «دکتر دوستت داریم» از ظریف تشکر کرد و دیگر مهمان برنامه که یک کارافرین در حوزه گردشگری بود نیز با بیان اینکه دنبال فرصتی برای تشکر از ظریف بوده گفت: برای کار بزرگی که کردید از شما بسیار سپاسگزاریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج