اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۵۲۹۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پروازهای مهرآباد به حالت عادی بازگشت

مدیرکل فرودگاه مهرآباد با اشاره به وقفه یک ساعته پروازهای فرودگاه مهرآباد به دلیل کاهش دید و شرایط نامساعد جوی گفت: پروازهای فرودگاه مهرآباد پس از یک ساعت به حالت عادی بازگشت و فقط دو پرواز به مقصد تهران به فرودگاه آلترناتیو رفتند.

خبرگزاری تسنیم: رستمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه امروز( یک‌شنبه) به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید در تهران و منطقه مهرآباد پروازهای فرودگاه مهرآباد دچار وقفه یک ساعته شد.

وی با بیان اینکه پس از یک ساعت یعنی در ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه پروازها به حالت نرمال درآمدند، تصریح کرد: در این مدت تدابیری در فرودگاه و برج مراقبت اندیشیده شد و خوشبختانه مشکلی در این زمینه به‌وجود نیامد.

مدیرکل فرودگاه مهرآباد ادامه داد: تنها دو پرواز از مبدأ مشهد و یزد به مقصد فرودگاه مهرآباد به دلیل شرایط نامساعد جوی و کاهش دید در فرودگاه آلترناتیو(فرودگاه اصفهان) به زمین نشستند.

رستمی با تأکید براینکه هماهنگی‌های لازم برای بازگشت این دو پرواز به سمت تهران انجام شده است، بیان کرد: تقریبا پروازهای فرودگاه مهرآباد دچار تأخیر یک ساعته شد و خوشبختانه هیچ مشکلی به لحاظ ایمنی در پروازها روی نداد.

وی با تأکید براینکه پروازهای فرودگاه مهرآباد درحال انجام است، گفت: با توجه به اینکه احتمال ادامه وضعیت نامساعد جوی وجود دارد از مسافران تهرانی و شهرستانی خواهش می‌کنیم با تلفن ۱۹۹ یا ۰۲۱۴۴۶۶۵۵۲۴ تماس حاصل کرده و از وضعیت پرواز خود مطلع شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج