adexo3
۲۲۵۴۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آغاز ثبت‌ نام ارز دانشجويی از فردا

پس از بهبود روند ارائه معرفي‌نامه ارزي دانشجويي، از روز دوشنبه ۱۱ ارديبهشت، امكان ثبت‌نام و درخواست دريافت معرفي‌نامه بانك جهت ارز دانشجويي در سامانه نشا ميسر خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: دكتر حسن مسلمي ناييني مديركل بورس وزارت علوم ، اظهار كرد: پس از بهبود روند ارائه معرفي‌نامه ارزي دانشجويي، از روز دوشنبه ۱۱ ارديبهشت، امكان ثبت‌نام و درخواست دريافت معرفي‌نامه بانك جهت ارز دانشجويي در سامانه نشا ميسر خواهد بود.

لذا كليه كساني كه تا كنون نامه معرفي به بانك دريافت نكرده­‌اند و همچنين متقاضياني كه خواستار دريافت نامه براي نیمسال آتي تا پايان تابستان ۱۳۹۱ مي‌باشند، و يا كساني كه قصد شروع به تحصیل در خارج از کشور را داشته و ويزاي دانشجويي اخذ نموده‌اند مي‌توانند نسبت به ثبت‌نام و درخواست اقدام كنند.

وي ادامه داد: قابل ذکر است که ثبت‌نام متقاضيان زمانی نهایی می‌شود که محل موردنظر خود را از میان گزینه‌های پیشنهاد شده در ثبت درخواست نامه بانک انتخاب کرده باشند.

به گفته وي، با توجه به تجربه مفيد توزیع معرفی‌نامه‌ها در اول اردیبهشت ۱۳۹۱ و رضایت متقاضیان از اين اقدام، معرفی‌نامه به بانك در روزهاي جمعه۲۲ ارديبهشت و ۵ خرداد در تهران و شهرستان‌های اصفهان، مشهد، تبریز، ارومیه، شیراز ، ساری ،کرمانشاه ،رشت، کرمان، زنجان توسط اعضا كانون مؤسسات و شركت­هاي اعزام دانشجو توزيع خواهد شد.

لذا متقاضيان بايستي مبلغ ۲۰ هزار تومان به شماره حساب ۳۶۰۵۸۳۰۵۸ و يا شماره شبا ۰۱۸۰ ۰۰۰۰ ۰۰۰۰ ۰۳۶۰ ۵۸۳۰ ۵۸ IR۲۶ متعلق به كانون مؤسسات و شركتهاي اعزام دانشجو نزد بانك تجارت شعبه هرمزان (کد ۳۳۸۰)، واريز و هنگام مراجعه براي دريافت نامه به همراه داشته باشد.

دكتر مسلمي در خاتمه با بيان اينكه ازآنجاكه امكان ثبت‌نام بصورت مجازي وجود دارد نيازي به مراجعه حضوري براي ثبت‌نام و اخذ معرفي نامه به اداره اعزام با هزينه شخصي وزارت علوم در تهران نيست، تصريح كرد: پرداخت هرگونه مبلغ اضافي تحت هر عنوان ممنوع مي­باشد و دريافت مبلغ ذكر شده صرفا به شماره حساب اعلامي امكانپذير است و هيچگونه وجهي به صورت نقدي دريافت نمي‌شود.

گفتني است متقاضيان براي ثبت‌نام دريافت ارز دانشجويي بايد به سامانه نشا به آدرس nesha.msrt.gov.ir مراجعه كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج