اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۵۴۸۰
۱۲ نظر
۵۰۰۷
۱۲ نظر
۵۰۰۷
پ

کشف اجساد شکافته شده ۲ نوزاد زير پل

با کشف اجساد شکافته شده ۲ نوزادي که آثار برخي تجهيزات بيمارستاني و يا پژوهشي در نقاط مختلف بدن آنان وجود دارد، تحقيقات ويژه اي از سوي کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي درباره چگونگي مرگ مرموز آنان و حل معماي پيچيده اين پرونده آغاز شد.

روزنامه خراسان: با کشف اجساد شکافته شده ۲ نوزادي که آثار برخي تجهيزات بيمارستاني و يا پژوهشي در نقاط مختلف بدن آنان وجود دارد، تحقيقات ويژه اي از سوي کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي درباره چگونگي مرگ مرموز آنان و حل معماي پيچيده اين پرونده آغاز شد.

از ظهر پنج شنبه گذشته در حالي کارآگاهان اداره جنايي پا به تاريکخانه اين پرونده مرموز گذاشتند که شهروندان در تماس با ماموران انتظامي از وجود اجسادي داخل يک پلاستيک زير پل بزرگي در اطراف ميدان نمايشگاه بين المللي مشهد خبر دادند. به دنبال دريافت اين خبر بلافاصله ماموران کلانتري به محل اعلام شده عزيمت کردند و با حفظ صحنه محل رها شدن اجساد ۲ نوزاد، مراتب را به قاضي ويژه قتل عمد اطلاع دادند.

دقايقي بعد و با حضور قاضي «احمدي نژاد» تحقيقات قضايي و پليسي در اين باره ادامه يافت. بررسي هاي مقدماتي و استدلال هاي پليس بيانگر آن بود که اجساد ۲ نوزاد دختر و پسر که حدود ۷ روز قبل به دنيا آمده بودند از بالاي پل به داخل خيابان پرت شده است. اين در حالي بود که «پنس هايي» روي بند ناف نوزادان قرار داشت و بخش هايي از بدن آن ها نيز با شيوه اي خاص بريده شده بود. با آن که طبق تحقيقات مقدماتي چند روز از مرگ نوزادان مي گذشت ولي اجساد آنان دچار فساد نعشي نشده بود و اين احتمال قوت گرفت که اجساد اين دختر و پسر درون محلول هاي خاصي نگهداري شده است.

گزارش خراسان حاکي است با توجه به اين که احتمال دوقلو بودن نوزادان مذکور نيز وجود دارد مقام قضايي دستورات ويژه اي را براي پيگيري چگونگي مرگ مرموز نوزادان صادر کرد و بدين ترتيب اجساد رها شده براي تعيين علت دقيق مرگ به پزشکي قانوني مشهد منتقل شد. از سوي ديگر با اين احتمال که ممکن است نوزادان در يک مرکز غيرقانوني سقط جنين و يا مراکز زيرزميني ديگري دچار اين وضعيت شده اند که عوامل آن به تجهيزات مراکز درماني و بيمارستاني دسترسي داشته اند، شاخه اي از تحقيقات پليس با راهنمايي و نظارت مستقيم قاضي ويژه قتل عمد در اين باره متمرکز شده است.

بنا به گزارش خراسان، در حالي که هنوز پزشک قانوني نظر کارشناسي خود را درباره علت دقيق مرگ نوزادان اعلام نکرده است اما بررسي هاي پليس با استناد به سرنخ هاي موجود و استعلام از مراکز درماني وارد مرحله جديدي شده است تا زواياي پنهان مرگ مرموز اجساد رها شده ۲ نوزاد افشا شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا باعث و بانیشو لعنت کند انشاالله.

      پاسخ ها

      • حدیث

        * ان شاء الله*

    • پریسا

      یعنی چیکار کردن باهاشون؟!

      پاسخ ها

      • غـــــــــز ل

        خدا می ونه و بس یا به پدرومادشون گفتن مرده و اینا رو توی ماده ای نگه داشتن که بتونه بدنشون رو خوب نیگه دارند و اندامهای خیدنیشون رو در آوردن و خدا می دونه زنده زنده همچین کردن یا نخست واسادن این نی نی های ناز بمیرن ؟ :|
        یا اینکه پس از مردنشون که این هیچ بدرد نمی خوره و خالی بندیه پس زنده بودن و هر چی از این بدنهای نازنین میشده برداشتن و نکردن به خاک بسپرن تا این اندازه واسشون بی ارزش بوده و نترس بودن گویی کار همیشگیشون بوده :|
        قاچاق اندامهای نوزادان :((

    • بدون نام

      مطمئنن کلیه و قلب و ریه شونو برداشتن اینا نمیگن وگرنه چرا باید با شیوه ای خاص بریده شده باشه مگر اینکه بخوان اعضاء بدنشونو بردارن برای یه نوزاد دیگه که پولدار بوده...

    • شادی

      شاید اعضای بدنشونو فروختن.

    • فرزاد

      هرکس که این کارو کرده .سره بچه های خودشونم همین بلا بیاد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ولی من میگم سره هیچ بچه ای همچین بلایی نیاد

    • محمود

      باید گیرشون بیارن همین بلا سرشون بیارن لعنتی ها

    • بدون نام

      خدا الهی لعنتشون کنه که این بلا رو سر اون طفلک بی گناه آورون

    • کوکنار

      آخه این کامنتا منفی دادن داره؟....بعضیا همچی منفی میدن آدم فک میکنه از کسی بابت اینکار حقوق میگیرن!!!

    • آرش

      خدا لعنت کنه این جانوران کثیف رو امیدوارم خیلی زود گیر بیفتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج