اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۳۱۶۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تعویق كنسرت ستاره محبوب تركيه‌ در ايران

کنسرت مشترک کامران رسول زاده و مورات ککیلی ـ خواننده مسلمان ترکیه‌ای ـ كه قرار بود، در شب میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا شود، به تعويق افتاد.

خبرگزاری ایسنا: کنسرت مشترک کامران رسول زاده و مورات ککیلی ـ خواننده مسلمان ترکیه‌ای ـ كه قرار بود، در شب میلاد حضرت فاطمه (س) و روز مادر، با اجرای قطعاتی درباره پیامبر گرامی اسلام، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران اجرا شود، به تعويق افتاد.

فرزاد حسنی ـ مدیر برنامه های کامران رسول زاده و مسوول روابط عمومی و تبلیغات این کنسرت ـ گفت: همانطور که پیش بینی می‌کردیم کنسرت با استقبال بالای مخاطبان داخلی و خارجی مواجه شد و حتی این استقبال فراتر از پیش بینی‌های ما بود؛ به همین دلیل بر اساس خرد جمعی به این نتیجه رسیدیم، با ادامه تمرین‌های گروه و خوانندگان این کنسرت، اجرای برنامه به آینده‌ای نزدیک موكول شود .

او با اشاره به اینکه هر دو خواننده این کنسرت برای برگزاری یک اجراي با کیفیت بالا و رعایت استانداردهای بین المللی تاکید دارند، گفت: به خاطر پیش‌بینی همه جوانب اجرایی این کنسرت، این گروه هنری ترجیح دادند، بعد از رفع برخی مشکلات موجود، برگزاری این کنسرت به تاریخ دیگری موكول شود .

تعویق كنسرت ستاره محبوب تركيه‌ در ايران

حسنی از کلیه مخاطبین و علاقمندان براي حضور در این کنسرت که با پیام‌ها و تماس‌های خود باعث تشویق و دلگرمی گروه برگزار کننده شده بودند، تشکر و قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد تا با مساعدت بیشتر مسوولین و دست اندرکاران موسیقی به زودی شاهد اجرای این کنسرت باشیم .

وی در پایان از رونمایی اولین مجموعه شعر کامران رسول زاده با عنوان «فکر کنم باران دیشب مرا شسته...» توسط نشر «مروارید» در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خبر داد و افزود: خوشبختانه دوستدارن شعر از این کتاب، در روز اول رونمایی در نمایشگاه بین المللی، استقبال خوبی کردند و پیش بینی می‌کنیم چاپ اول این کتاب تا پایان نمایشگاه به اتمام برسد .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج