adexo3
۲۳۲۳۵
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

بازداشت مدير یک وبلاگ به دلیل نشر اکاذیب علیه مقامات

رييس پليس فتاي گيلان از شناسايي و دستگيري مدير وبلاگي كه با نشر اكاذيب عليه مسئولان، قصد تشويش اذهان عمومي در فضاي مجازي را داشت، خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: رييس پليس فتاي گيلان از شناسايي و دستگيري مدير وبلاگي كه با نشر اكاذيب عليه مسئولان، قصد تشويش اذهان عمومي در فضاي مجازي را داشت، خبرداد.

با اعلام اين خبر گفت: كارشناسان پليس فتا در رصد فضاي مجازي، وبلاگي را شناسايي كردند كه با انتشار اكاذيب عليه مسئولان، قصد تشويش اذهان عمومي در فضاي مجازي را داشت.

رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات استان گيلان افزود: با شناسايي اين وبلاگ، تلاش براي احراز هويت واقعي عامل اصلي اين اقدام به صورت ويژه در دستور كار كارشناسان پليس فتا قرار گرفت كه در بررسي‌ها، عامل اصلي و مدير متخلف وبلاگ اينترنتي در رشت شناسايي و با هماهنگي قضايي متهم دستگير و براي تحقيقات بيشتر به مقر انتظامي منتقل شد.

محمدخاني ادامه داد: متهم در بازجويي‌هاي پليس ابتدا منكر كليه اتهامات وارده شد اما در بازجويي‌هاي فني و در برابر شواهد ارائه شده به ناچار لب به سخن گشود و به بزه انتسابي خود اعتراف كرد.

وي با بيان اينكه تشويش اذهان عمومي و انتشار اكاذيب عليه مقامات، نهادها و سازمان‌هاي دولتي در فضاي مجازي، جرم تلقي شده و قانون‌گذار براي مرتكبان اين گونه از جرايم مجازات حبس و جزاي نقدي تعيين كرده، اظهارداشت: متهم با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل دادسرا شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • لالا

      "در بازجويي‌هاي فني ناچار لب به سخن گشود"
      منظور از بازجويي فني چيست؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج