adexo3
۲۳۳۶۳۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

صالحی دوشنبه به مشهد می‌رود

معاون سیاسی استاندار خراسان‌رضوی از سفر دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی به مشهد خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: محسن صادقی، معاون سیاسی استاندار خراسان‌رضوی از سفر دکتر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی به مشهد خبر داد.

وی با بیان اینکه مهمترین تمایز ایسنا اتکا بر نیروهای دانشجو است، اظهارکرد: در این خبرگزاری روحیه دانشجویی، مطالبه‌گری، صراحت بیان و عدالت‌خواهی دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی نیز یک نهاد برآمده از انقلاب است، خاطرنشان کرد: مدیران جهاددانشگاهی نیز در دوره‌های مختلف کسانی بودند که به لحاظ فکری، کاری و شخصی دارای ویژگی‌های ارزشی بوده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به فعالیت ایسنا اظهارکرد: ایسنا در سطح قابل قبولی از استانداردهای خبرگزاری‌های کشور فعالیت می‌کند، با توجه به نوع اخباری که ایسنا ارائه می‌کند و این که اخلاق در خبرهایش رعایت می‌شود من همیشه اخبار ایسنا را دنبال می‌کنم.

صادقی افزود: اخبار ایسنا از اعتبار قابل قبولی برخوردار است که این اعتبار به خاطر تلاشی است که در یک بازه زمانی طولانی‌مدت به دست آمده است، اعتماد به سختی و به صورت قطره‌ای به دست می‌آید اما به سرعت از بین می‌رود.

وی خطاب به مدیر ایسنای منطقه خراسان، تاکید کرد: شما باید کار حرفه‌ای را به خبرنگاران این مجموعه آموزش دهید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی امانتداری در خبر را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: خبرنگار باید وقایع را از عقایدش جدا کند و حاشیه خبر را بر متن آن وارد نکند و خبرهایش طوری باشد که نشاط و امید را به جامعه منتقل کند.

صادقی تاکید کرد: خبرنگاران باید اولویت‌های استان را بدانند و مسائل اصلی خراسان‌رضوی و ظرفیت خبری آن را بشناسد و روی این مسائل کار کنند تا ما نتایج کار آنان را پایش کنیم.

وی با بیان اینکه رسانه نباید صرفا مطالبات دولت را انعکاس دهد، افزود: خبرنگاران و رسانه‌ها باید مطالبات اجتماعی را در خبرهایشان انعکاس دهند، یکی از مشکلاتی که با آن مواجه هستیم این است که مدیران با رسانه‌ها فاصله می‌گیرند و شاید یکی از دلایل این فاصله این باشد که اخلاق حرفه‌ای توسط برخی خبرنگاران رعایت نمی‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی تصریح کرد: من اگر خبرنگار ایسنا بودم حتما از مسئولان مربوطه می‌پرسیدم چه احکامی درباره برنامه پنجم توسعه اجرایی شده و وقتی دنبال این سوال می‌رفتم متوجه می‌شدم که چه فاصله عمیقی در بررسی و اجرای این برنامه وجود دارد.

صادقی افزود: برنامه پنجم توسعه سه سال در دولت قبل بوده و دو سال در دولت جدید که این برنامه عصاره نخبگی کشور است.

وی با اشاره به اینکه ما در استانداری خراسان‌رضوی ۲۵۰ کارگروه، کمیسیون و کمیته داریم، تصریح‌کرد: اما شاید حضور خبرنگاران در این کارگروه‌ها حدود نیم درصد باشد که این یک نقص است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی هفته دولت، انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان‌رهبری و توافق هسته‌ای ایران با کشورهای ۱+۵ را از اتفاق‌های مهم سال ۹۴ دانست و افزود: توافق هسته‌ای از بزرگترین اتفاقات تاریخی کشورمان است که به نظر می‌آید خیلی از افراد مایل نیستند این رویداد بزرگ به نظر بیاید.

وی در ادامه از سفر دکتر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در روز دوشنبه به مشهد خبر داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج