adexo3
۲۳۳۶۴۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سردار فضلی: به توافق دلخوش نیستیم

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه دشمنان ما از یک سو با ما توافق می کنند و از سوی دیگر ما را تهدید نظامی می کنند، تاکید کرد: ما نه به توافق دلخوش می شویم و نه از تهدید نظامی می ترسیم.

خبرگزاری ایسنا: سردار "علی فضلی" پنج شنبه ۲۲ مرداد در مراسم تجلیل از آزادگان سرافراز استان همدان، اظهار کرد: دشمنان در شرایط کنونی از یک سو با ما توافق می کنند و از سوی دیگر ما را تهدید نظامی می کنند بنابراین باید نه به توافق ها دلخوش شویم و نه از تهدیدها بترسیم بلکه وظیفه اصلی ما رعایت خط قرمزها و ادامه دادن راه شهدا، جانبازان و آزادگان است. وی آزادگان را شهدای زنده عنوان کرد و گفت: شما آزادگان در مرز شهادت قرار داشتید و هر آن دشمن اراده می کرد می توانست شما را شهید کند بنابراین شما شهدای زنده ای هستید که در اسارت به امام سجاد(ع) اقتدا کردید و فداکاری ها و مجاهدت های فراوان انجام دادید.

سردار فضلی اظهار کرد: در اسارت بسیاری از شما ناامید نشده و با انگیزه حافظ قرآن شدید یا زبانهای خارجی یاد گرفتید و مقتدرانه از نظام و انقلاب و ولایت فقیه دفاع کردید.

وی با اشاره به هوشیاری امام خمینی(ره) تاکید کرد: امام خمینی(ره) این روزها و بیداری اسلامی را پیش بینی می کردند که فتح خرمشهر را نه فتح خاک که فتح ارزش های اسلامی عنوان کردند، حال نیز اگر مراقب نبوده و نیت خالص نداشته باشیم، دشمن در کمین است تا از این موقعیت سوءاستفاده کند.

سردار فضلی خالص کردن نیت ها و دعا در حق یکدیگر را از راه حل های عاقبت به خیری ملت دانست و خاطر نشان کرد: باید بصیرت سیاسی و هوشمندی خود را بالا برده و رهنمودهای روشنگرانه مقام معظم رهبری را مبنای اعمال خود قرار دهیم.

او با اشاره به بازدید سالانه ۵ میلیون نفر از مناطق جنگی کشور، ادامه داد: این جمعیت کثیر به پاسداشت ارزش ها و آرمان های شما به جنوب کشور می روند و نه تنها شیعه بلکه سنی و حتی از خارج از کشور نیز از این مناطق بازدید می کنند و این به علت رشادت ها و مجاهدت های شهدا و جانبازان و آزادگان عزیز ما در آن سال ها است.

جانشین فعلی سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با بیان اینکه آمریکایی ها و اروپایی ها بالاخره به این نتیجه رسیدند که بهترین راه مذاکره و توافق است، گفت: خوشبختانه توافق اولیه صورت گرفته است و ما منتظریم تا این توافق مجرای قانونی خود را طی کند. با همه این وجود نباید از کید و نیرنگ دشمن غافل شد.

سردار فضلی در پایان با اشاره به عربستان و حمایت های این کشور از داعشی ها و تکفیری ها تاکید کرد: آتش این حمایت در نهایت دامن خود عربستان را خواهد گرفت و ما باید مراقب تفرقه اندازی دشمن باشیم چرا که دشمن سعی دارد با ایجاد فرقه های مختلف آتش جدایی بین شیعه و سنی را شعله ور سازد و باعث اختلاف و تفرقه در کشور شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج