adexo3
۲۳۳۸۰۱
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

راهپيمايي حمايت از برجام در ۸۰ شهر جهان

يک‌شنبه هفته آينده برخي شهرها در نقاط مختلف جهان شاهد تظاهرات حاميان برنامه جامع اقدام مشترک خواهند بود؛ ملبورن، پاريس و نيويورک از جمله اين شهرها هستند.

خبرگزاری فارس: يک‌شنبه هفته آينده برخي شهرها در نقاط مختلف جهان شاهد تظاهرات حاميان توافق هسته‌اي ايران و شش کشور موسوم به ۱+۵ خواهد بود؛ تظاهراتي که «راهپيمايي صلح» نام گرفته است.

برنامه‌ريزان اين راهپيمايي‌ها هدف خود را حمايت از برجام دانسته‌اند که بايد در کنگره آمريکا تصويب شده و مانع جنگي ديگر در خاورميانه شود.

خبرگزاري فرانسه از برخي ايرانيان مقيم خارج به‌عنوان سازمان‌دهي‌کنندگان اين راهپيمايي‌ها نام برده است. اين افراد قصد دارند حمايت خود را از ايران در برابر لابي‌هاي جنگ‌طلب مستقر در ايالات متحده ابراز دارند.

متن جمع‌بندي مذاکرات ايران و ۱+۵، موسوم به برجام تاکنون با مخالفت آشکار برخي قانون‌گذاران آمريکايي مواجه شده که غالبا جمهوري‌خواه هستند. جمهوري‌خواهان در حال حاضر اکثريت را در مجلسين نمايندگان و سناي آمريکا در اختيار دارند.

در شبکه اجتماعي فيس‌بوک، صفحه‌اي که براي حمايت از برجام ايجاد شده، به تبليغ راه‌پيمايي‌هاي مزبور پرداخته است. اين راهپيمايي‌ها قرار است در ۸۰ شهر جهان از جمله ملبورن، توکيو، پاريس، اوتاوا و نيويورک صورت پذيرد.

اين در حالي است که ماري هارف، معاون سخنگوي وزارت امور خارجه آمريکا در پيامي توئيتري اعلام کرده نمي‌داند چه کساني در حال سازمان‌دهي اين راهپيمايي‌ها هستند.

برنامه جامع اقدام مشترک در روز ۲۳ تيرماه گذشته در شهر وين بين ايران و ۱+۵ حاصل شد. اين برنامه براي اجرايي شدن بايد به تصويب نهادهاي قانون‌گذار ايران و ايالات متحده برسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه دست در دست هم جهت دور زدن مجلس!!!!

    • بدون نام

      حتما تصاویرش رو ارسال کنید!!!

    • بدون نام

      چرا در ایران این تجمع وحمایت را راه نمیندازند ؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج