اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۳۳۸۵۷
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

از شر پیامک‌های تبلیغاتی خلاص شوید

مشتركين تلفن همراه مي توانند درخواست لغو ارسال پيامك هاي تبليغاتي خود را ثبت كنند.

باشگاه خبرنگاران: مشتركين تلفن همراه مي توانند درخواست لغو ارسال پيامك هاي تبليغاتي خود را ثبت كنند.

منتظر پيامي از طرف يكي از دوستان و يا آشنايانتان هستيد كه ناگاه صداي زنگ موبايلتان بلند مي شود. با هزار اميد و آرزو به سمت گوشي خود مي رويد تا خبري كه منتظر آن هستيد را بخوانيد اما بعد از باز كردن پيامك دريافت شده، با يك متن تبليغاتي رو به ور مي شويد.متن هايي كه وقت و بی وقت برروی صفحه نمایش تلفن های همراه ظاهر می شوند، مزاحم های سمجی که هیچ مطلب مفیدی را خبر نمی دهند تنها منجر به پر شدن حافظه ی تلفن های همراه می شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن قبول برخی نارضایتی ها از سوی مشترکان تلفن همراه پیرامون ارسال حجم وسیعی از پیامک های تبلیغاتی گفت: در حال حاضر کاربران می توانند با ارسال عدد ۱ به ۸۹۹۹ به همراه اول انصرافشان را از پیامک های تبلیغاتی اعلام کنند و برای سایر اپراتورها نیز این وضعیت وجود داشته، ولی شماره ارسالی تفاوت دارد.

برای ثبت درخواست عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی در ایرانسل می‌توانيد عدد ۲ را به شمارۀ پیامکی ۵۰۰۵ ارسال نماييد (هزینه ارسال پیامک به این شماره رایگان است) همچنین شما می‌توانید از طریق خط ایرانسل خود با شماره ۷۰۰ تماس حاصل کرده و پس از برقراری ارتباط با اپراتور ایرانسل، درخواست خود مبنی بر عدم دریافت پیامک‌های تبلیغاتی را ابراز نمائید.

مشترکین رايتل برای قطع پیامک‌های تبلیغاتی می‌توانند از تلفن‌های ثابت به شماره ۰۹۱۲۹۹۹۰ و از تلفن‌های همراه با شماره ۹۹۹۰ تماس گرفته و پس از اتصال به اپراتور شماره تلفن خود را برای قطع پیامک‌های تبلیغاتی به اپراتور بدهند.

اين در حالي است كه بعضي از مشتركان اپراتورها مي گويند پس از ارسال پيامك لغو دريافت محتواي تبليغاتي، پيامك هاي مرتبط با امور بانكي و همچنين سرويس هاي وي‍ژه كه خودشان اقدام به فعال سازي آن ها كرده اند نيز قطع مي شوند، صدوقي مدير عامل اپراتور اول در این خصوص گفت: نرم افزار هاي ويژه جهت لغو پيامك هاي تبليغاتي در نظر گرفته شده است كه در آن ها اين احتمال در نظر گرفته شده است كه سرويس هاي درخواست شده از طرف مشترك قطع نشوند.كارشناسان اپراتورهاي ديگر هم همين صحبت ها را ارائه مي دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیاوش

      فرستادیم ولی کاملا اثر ندارد ، پیامک هست ، اما کم است.

    • صبا

      متأسفانه چند بار اقدام کردم یکروزه لغو میشه
      دارن زرنگ بازی در میارن تا سيمکارتت را شارژ میکنی سیل پيامکها روان میشه و تا آخرین ریال شارژ ادامه دارد
      کاری کنید که به طور دائم مسدود بشه

    • هاجر

      ما که هم به 700زنگ زدیم هم 2رو به 5005ارسال کردیم پیام های تبلیغاتی بیشتر شد کمتر نشد بخدا مردیم از دست این پیامک ها --معلومه اصلا حساب وکتابی نیست این خبر هم فقط ریشخند به اذهان عمومی است

    • سیمین

      من به شماره 8999 عدد 1 فرستادم و از شر پیامک های تبلیغاتی نجات پیدا کردم. بسیار ممنونم.

    • نفیسه

      همین که سیم کارتت رو شارژ می کنی پیام میاد و تا آخر شارژت رو پیامکا میخورن.. واقعا مملکتی که از دنیا جداست جز این انتظاری ازش نیست..

    • حسام

      مخابرات باید پیامکهای تبلیغاتی بخصوص از نوع پولی را که با اعصاب و روان مردم بازی می کند از پیامکهائی که سازمانها و بانکها برای مشترکین ارسال می کنند جدا کند. ما خواستار قطع شدن پیامکهائی هستیم که دائما میخواهند ما را با سواد کنند و آخر آنها نوشته شده هر پیام ... تومان. ولی نمی خواهیم پیامک بانکها و بسیاری از سازمانها را از دست بدهیم. مخابرات با این کار خود همه را عصبی کرده.

    • حمیرا کاشی

      سلام بارها به این شماره ارسال کردم اما پیامکهای تبلیغاتی قطع نمیشوند واقعا دیوانه ام کرده اند من کاربر همراه اول هستم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج