adexo3
۲۳۴۲۰۳
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

پست اینستاگرامی کوچک‌زاده درباره فساد

مهدی کوچک زاده نماینده مجلس شوراس اسلامی با پستی از عملکرد تیم کمیته ضد فساد سازمان ملل انتقاد کرد.

باشگاه خبرنگاران: مهدی کوچک زاده نماینده مجلس شورای اسلامی در جدیدترین پست خود در صفحه شخصی اینستاگرامش به انتقاد شدید از کمیته ضد فساد سازمان ملل پرداخته است و آنها را توجیه گر فساد و جنایت قلدران عالم دانست.

پست اینستاگرامی کوچک‌زاده درباره فساد

کوچک زاده در اینستاپست خود نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
چندی قبل گروهی تحت عنوان "کمیته ضدفساد (anti corruption) سازمان ملل "در جریان سفرشان به ایران با اعضای " کمیته مبارزه با مفاسد کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی" که من نیز در آن عضویت دارم ، جلسه‌ای داشتند. در این جلسه مطالب مختلفی بحث شد و از جمله آنها بیان رتبه کشورهای مختلف در مبحث فساد ، از جمله رتبه کشور ایران و کانادا و دانمارک و روسیه و... یکی از اعضای هیئت مذکور که یک خانم کانادایی بود در مورد رتبه نامطلوب کشور ایران اظهاراتی کرد و با لحنی تحقیرآمیز اظهار تاسف نمود، من در آن وقت خیلی ناراحت بودم هم به خاطر وجود فساد در کشور و هم به خاطر اشک تمساحی که اعضای این گروه که از نظر من توجیه گر فساد و جنایت قلدران عالمند برای ما می‌ریختند ، از آن خانم کانادایی پرسیدم: " من خیلی با ضوابط و معیارهای رتبه بندی کشورها از نظر فساد، توسط سازمان ملل آشنا نیستم اما ممکن است مرا توجیه بفرمائید چگونه است که هر مفسدی در کشورهای عالم که رازش برملا می‌شود، از جمله در ایران، به کشورهای شما از جمله کانادا پناهنده می‌شود ؟؟!" و برای مثال از خاوری به عنوان مفسد مالی و اعضای گروهک تروریستی منافقین به عنوان مفسدین ضد بشری نام بردم، متاسفانه از آن خانم جوابی که شنیدم این بود که این مطالب سیاسی است و من چندان اطلاعی از آنها ندارم!!!! یاد امام عزیز و بزرگوارمان به خیر که در مورد این سازمانهای بین‌المللی، در پاسخ به خبرنگاری که ایشان را در سوال خود به نداشتن علم حکومتداری متهم کرده بود، فرمود:
"" ما خود چارچوب جدیدی ساخته‌ایم که در آن عدل را ملاک دفاع و ظلم را ملاک حمله گرفته‌ایم. از هر عادلی دفاع می‌کنیم و بر هر ظالمی می‌تازیم، حال شما اسمش را هرچه می‌خواهید بگذارید. ما این سنگ را بنا خواهیم گذاشت. امید است کسانی پیدا شوند که ساختمان بزرگ سازمان ملل و شورای امنیت و سایر سازمانها و شوراها را بر این پایه بنا کنند، نه بر پایه نفوذ سرمایه داران و قدرتمندان که هر موقعی که خواستند هرکسی را محکوم کنند، بلافاصله محکوم نمایند. آری با ضوابط شما من هیچ نمی‌دانم و بهتر است که ندانم. "" شادی روح بلند و ملکوتیش صلوات
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خاوری رو احمدی نزاد اورد که شما ازش حمایت کزدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج