adexo3
۲۳۴۶۹
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

توزیع معرفی‌ نامه ارز دانشجویی در ۱۲ استان

مدیركل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از توزیع معرفی نامه ارز دانشجویی در روزهای پنجم و نوزدهم خردادماه در تهران و شهرستان های مركز ۱۱ استان كشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: مدیركل بورس و امور دانشجویان خارج وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از توزیع معرفی نامه ارز دانشجویی در روزهای پنجم و نوزدهم خردادماه در تهران و شهرستان های مركز ۱۱ استان كشور خبر داد.

حسن مسلمی نایینی، روز یكشنبه گفت: با همكاری ۲۳ موسسه اعزام دانشجو به خارج، امكان توزیع سه هزار و ۵۰۰ نامه معرفی به بانك برای دریافت ارز دانشجویی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت۱۳۹۱ در ۱۲ استان كشور فراهم شد و بنابر درخواست دانشجویان، هزار ظرفیت به مجموع ظرفیت های توزیع معرفی نامه در تاریخ پنجم خردادماه افزوده شده و در این تاریخ شش هزار معرفی نامه ارز دانشجویی توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان كرد: خوشبختانه با همكاری موسسات اعزام دانشجو، ترتیبی داده شده كه توزیع معرفی نامه صرفا به یك روز و در تاریخ اعلام شده، محدود نشود و در روزهای بعد نیز معرفی نامه در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

به گفته مسلمی، نوبت دیگری نیز برای توزیع معرفی نامه ارز دانشجویی در روز جمعه، ۱۹ خرداد ماه امسال در نظر گرفته شده است كه متقاضیان می توانند برای ثبت درخواست نامه معرفی به بانك از طریق مراجعه به سامانه اینترنتی نشا به نشانی http://iranscholarship.msrt.ir/news/ و ورود به قسمت مدیریت درخواست ها اقدام كنند.

براساس هماهنگی های انجام گرفته توزیع معرفی نامه ارز دانشجویی در تهران و شهرستان های اصفهان، مشهد، تبریز، ارومیه، شیراز، ساری، كرمانشاه، رشت، كرمان، زنجان و اهواز توسط اعضای كانون موسسات و شركت­های اعزام دانشجو توزیع می شود كه متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه نشا، یكی از این موسسات را به عنوان محل دریافت معرفی نامه ارز دانشجویی خود انتخاب كنند.

مدیركل بورس وزارت علوم یادآور شد: افرادی كه درخواست آنها برای دریافت معرفی نامه در روز ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ تایید شده است اما موفق به دریافت معرفی نامه خود نشده اند می توانند به موسسه انتخابی خود جهت اخذ معرفی نامه تا پنجم خرداد در ساعت های اداری مراجعه كنند.

وی از متقاضیانی كه نامه معرفی به بانك مبنی بر شاغل به تحصیل بودن تا پایان شهریورماه سال ۱۳۹۱ را دریافت كرده اند خواست تا از ثبت درخواست مجدد خودداری كنند و افزود: متقاضیان باید پس از ثبت نام منتظر نتیجه بررسی درخواستشان از طریق پست الكترونیكی خود در سامانه نشا باشند و در صورت تایید درخواست آنها، نسبت به واریز مبلغ اعلام شده در اطلاعیه های قبلی اقدام و در روز انتخابی خود به محل مورد نظر خود مراجعه كنند.

وی به متقاضیان دریافت معرفی نامه ارز دانشجویی توصیه كرد درصورت تایید نشدن درخواست آنها، نسبت به ویرایش و اصلاح درخواست خود از طریق سامانه نشا از قسمت مدیریت درخواست ها ـ لیست درخواست ها ـ ویرایش درخواست اقدام كنند تا درخواست آنها مجددا بررسی شده و نتیجه به آنها اطلاع داده شود.

از مهرماه سال گذشته تاكنون حدود ۳۶ هزار معرفی نامه ارز دانشجویی توسط اداره كل بورس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری توزیع شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج