adexo3
۲۳۵۸۲
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قتل هولناک زن ۴۵ ساله با سیم جاروبرقی

هنگامي که ماموران در محل حاضر شدند مشاهده کردند که زني حدودا ۴۵ ساله توسط فرد يا افراد ناشناس و به وسيله سيم جاروبرقي که دور گردنش پيچيده شده بود خفه شده است.

خبرگزاری ایسنا: رييس پليس پيشگيري فرماندهي انتظامي تهران بزرگ صبح امروز ضمن تشريح خبر دستگيري يک قاتل در خيابان هلال احمر، گفت: قاتل کمتر از ۱۲ ساعت به دست قانون سپرده شد.

سرهنگ محسن خانچرلي در تشريح خبر فوق به دستگيري فردي به اتهام قتل در خيابان هلال احمر تهران اشاره كرد و گفت: متهم اين پرونده کمتر از ۱۲ ساعت به دستان قانون سپرده شد.

وي با بيان اينكه سه روز پيش بر حسب اعلام مرکز پيام پليس ۱۱۰ مبني بر وقوع قتل عمد در خيابان هلال احمر تهران بلافاصله ماموران كلانتري ۱۱۵ رازي به محل اعزام شدند، افزود: هنگامي که ماموران در محل حاضر شدند مشاهده کردند که زني حدودا ۴۵ ساله توسط فرد يا افراد ناشناس و به وسيله سيم جاروبرقي که دور گردنش پيچيده شده بود خفه شده است.

خانچرلي افزود: پرونده‌اي در اين مورد تشكيل و ضمن هماهنگي‌هاي انجام شده با بازپرس ويژه قتل، همزمان با اقدامات اوليه براي انتقال جسد به پزشکي قانوني، تلاش براي شناسايي قاتل يا قاتلان نيز در دستور كار ماموران قرار گرفت.

رييس پليس پيشگيري تهران بزرگ، گفت: پس از تحقيقات انجام شده از اهالي محل و خانواده مقتوله مشخص شد که اين زن پيش از اين با فردي در ارتباط بوده است اما از سه روز گذشته خبري از او نشده است؛ اين در حالي بود که همسايه‌هاي مقتوله شب وقوع قتل فرد مذکور را در محل زندگي وي مشاهده کرده بودند.

وي تصريح کرد: با سرنخ‌هاي به دست آمده و شناسايي آدرس مظنون، ماموران به منزل وي در خيابان پيروزي مراجعه کردند اما اين فرد در منزل نبود و طبق اعلام خانواده‌اش وي در محل کارش واقع در جاده ورامين حضور دارد.

خانچرلي در ادامه با بيان اينكه اين فرد به محض مشاهده ماموران قصد داشت فرار کند، گفت: با سرعت عمل ماموران موفق به اين کار نشد و بلافاصله دستگير و براي تحقيقات به کلانتري منتقل شد.

وي اضافه کرد: مظنون در کلانتري به اتهام قتل تحت بازجويي قرار گرفت که عليرغم رد هرگونه جرم و اتهامي در تحقيقات فني صورت گرفته صراحتا به جرم قتل اعتراف كه در اين خصوص پرونده تکميل و به همراه متهم پس از تنظيم صورتجلسه و مستند سازي براي سير مراحل قانوني تحويل اداره دهم پليس آگاهي تهران بزرگ شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج