adexo3
۲۳۷۳۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

"قصه زندگی" ایرج منتشر شد

آلبوم «قصه زندگی» با صدای حسین خواجه امیری (ایرج) صبح امروز در تیراژ بالا در تهران و شهرستان منتشر شد و در اکثر فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی و سوپر مارکت‌های معتبر در اختیار دوستداران موسیقی کشور قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا: آلبوم «قصه زندگی» با صدای حسین خواجه امیری(ایرج) منتشر شد.

آلبوم «قصه زندگی» با صدای حسین خواجه امیری (ایرج) صبح امروز در تیراژ بالا در تهران و شهرستان منتشر شد و در اکثر فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی و سوپر مارکت‌های معتبر در اختیار دوستداران موسیقی کشور قرار گرفت.

ایرج که پیش از این نیز از تاخیرها و حاشیه‌های بوجود آمده در انتشار این آلبوم اظهار نارضایتی کرده بود، پس از اطلاع از نهایی شدن تاریخ توزیع آلبومش در بازار گفت:«خوشحالم جریانی که با هدف ضربه زدن به هنر، در صدد اخلال و جلوگیری از انتشار این آلبوم بود، بالاخره تسلیم شدند و «قصه زندگی» که در واقع قصه این روزهای نسل جدید هنر جوانان ایران عزیز است، در بازار توزیع شد.»

او عنوان كرد: « تنها خواسته من از دوستداران هنر و مردم فهیم ایران زمین این است که همان‌طور که تهیه‌‌کننده و دست‌اندرکاران تهیه و تولید این آلبوم از جان و دل برای انتشار آن زحمت کشیده‌اند و به مخاطب موسیقی احترام قائل بوده‌اند، آنها هم نسخه اصلی و با کیفیت این آلبوم را تهیه و از دانلود آن خودداری کنند تا خستگی این پروژه ، بر تن ما باقی نماند.»

"قصه زندگی" ایرج منتشر شد

این خواننده همچنین درباره بزرگترین آرزویش در روز اول انتشار آلبومش گفت: « دوست داشتم مرحوم «فردین» زنده بود و اولین نسخه آلبوم را به او تقدیم می‌کردم.»

به اعتقاد او؛ به هر حال او نقش بزرگی را در تاریخ هنر ایران دارد و نامش تا ابد با احترام در بین مردم خواهد ماند.

ايرج گفته است؛ در نبود او ، آلبوم «قصه زندگی» را همان طور که قبلا هم گفته بوده، به همه پسرها و دخترهایش در سراسر ایران تقدیم می‌کند.

رامین بصیرت‌نیا - تهیه کننده این آلبوم - نیز در روز اول انتشار این اثر گفت: « در روزهای اخیر تماس‌های فراوانی با شرکت پخش این آلبوم صورت گرفت و دوستداران استاد از بدقولی‌های بوجود آمده در انتشار این آلبوم بسیار گله‌مند بودند. همین باعث شد که تمام انرژی خود را برای انتشار و تزریق آن در بازار انجام دهیم و بالاخره از صبح امروز آلبوم در بازار موسیقی کشور منتشر شد.»

او درباره پیش‌بینی استقبال مردم از این آلبوم گفت :« قرار است در چند مرحله آلبوم را در بازار پخش کنیم تا دوستداران استاد در تهیه آلبوم دچار مشکل نشوند. پیش بینی تجدید چاپ را هم کرده‌ایم و امیدواریم دوستداران موسیقی با تهیه نسخه اصلي اثر از هنرمندشان حمایت كنند.»

این آلبوم در ژانر پاپ تهیه شده و ۸ قطعه با نام‌های«قصه زندگی»، «قسم»، «زنگی بزن»، «غصه نخور عزیزم»، «بی‌تو می‌رم»، «دلخون» و «بگو» تشکیل شده است که تمام قطعات آن توسط بهنام خدارحمی آهنگسازی و تنظیم شده و ترانه‌هایش نیز توسط نسرین سیفی سروده شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج