adexo3
۲۳۸۴۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آخرين مهلت بخشش اضافه‌ خدمت مشمولان

سوم خرداد آخرين مهلت بخشش اضافه‌خدمت كليه مشمولاني است كه تا ۲۲ آبان ماه سال ۹۰ مرتكب غيبت شده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: سوم خرداد آخرين مهلت بخشش اضافه‌خدمت كليه مشمولاني است كه تا ۲۲ آبان ماه سال ۹۰ مرتكب غيبت شده‌اند.

با اجراي قانون جديد خدمت وظيفه‌عمومي، اضافه خدمت مشمولان غايب در صورتي‌ كه وضعيت خدمتي خود را تا سوم خرداد ماه سال ۹۱ مشخص و به منظور انجام خدمت دوره ضرورت معرفي كنند، بخشيده و در غير اينصورت بر اساس آنچه‌ كه در قانون جديد خدمت وظيفه عمومي پيش‌بيني شده با آنان برخورد خواهد شد.

در قانون جديد خدمت وظيفه عمومي براي آن دسته از مشمولاني كه در موعد مقرر براي تعيين تكليف وضعيت خدمتي خود به دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي پليس+۱۰ مراجعه نكنند مجازات‌هايي پيش‌بيني شده كه بر اساس آن در زمان صلح براي مشمولاني كه با سه ماه تاخير وضعيت خدمتي خويش را مشخص كنند، سه ماه اضافه خدمت و مشمولاني كه بيش از سه ماه تاخير دارند، شش ماه اضافه خدمت تعلق خواهد گرفت.

همچنين آن دسته از مشمولاني كه بيش از يك سال تاخير در معرفي خود داشته باشند، فراري محسوب و ضمن دستگيري و اضافه خدمت به مراجع قضايي معرفي مي‌‌شوند.

براساس قانون وظيفه عمومي، در صورتي كه مشمولان داراي غيبت در وزارتخانه‌ها و موسسات دولتی و وابسته به دولت به کارگیری شوند، هر یک از آنان براي بار اول و دوم به کسر نصف حقوق از شش ماه تا یک سال و در صورت تکرار سه مورد یا بیشتر به انفصال دائم از خدمت دولتی محکوم مي‌شوند.

همچنين به کارگیری این افراد در ارگان‌های غیردولتی از قبیل کارگاه‌ها، کارخانه‌ها، آموزشگاه‌ها، مغازه‌ها و بنگاه‌ها نيز ممنوع است و درصورت برخورد با چنين مواردي با افرادي كه نسبت به جذب آنان اقدام كرده‌اند، برای بار اول جريمه‌اي معادل پرداخت هزینه سالیانه یک سرباز و برای بار دوم و بیشتر پرداخت هزینه سه سرباز در نظر گرفته شده‌ است.

پيش از اين سردار سيد حميدرضا صدرالسادات، رييس سازمان وظيفه عمومي ناجا با تاكيد براينكه مهلت ايجاد شده براي بخشش اضافه خدمت مشمولان غايب قابل تمديد نيست از آنان خواسته بود، براي بهره‌مندي از اين امتياز و مواجه‌نشدن با تبعات و محروميت‌هاي حاصل از غيبت در قانون جديد خدمت وظيفه عمومي هر چه سريعتر به منظور تعيين تكليف وضعيت خدمتي خويش به يكي از دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي پليس+۱۰ مراجعه كنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج