adexo3
۲۳۹۷۱۵
۵۰۱۶
۵۰۱۶
پ

رتبه بالای فیلم مجید مجیدی در IMDB

محمد رسول الله (ص) ساخته پر هزینه مجید مجیدی در کمتر از یک هفته توانست خود را به مرز یک میلیارد فروش در گیشه های ایران برساند. حجم بالای تبلیغات و البته استقبال خوب مخاطب ها به عنوان دلایل اصلی این فروش مناسب شناخته می شوند.

رتبه بالای فیلم مجید مجیدی در IMDB





روزنامه هفت صبح - محمد طالبیان: محمد رسول الله (ص) ساخته پر هزینه مجید مجیدی در کمتر از یک هفته توانست خود را به مرز یک میلیارد فروش در گیشه های ایران برساند. حجم بالای تبلیغات و البته استقبال خوب مخاطب ها به عنوان دلایل اصلی این فروش مناسب شناخته می شوند.

باید دید در شرایطی که ساخته جدید مجیدی توانسته در یک هفته خود را به یک میلیارد تومان فروش برساند، در نهایت و با اتمام اکران چه رکوردی را به جا می گذارد. البته باید به این نکته اشاره کرد که آمار فروش سه شنبه ها به خاطر نیم بها بودن بلیت ها در فروش کلی فیلم محسوب نمی شوند.

در کنار این موضوع کاربرهای وب سایت آی ام دی بی استقبال چشمگیری از محمد رسول الله (ص) صورت داده اند و تاکنون متوسط امتیاز 8.7 از 10 را برای این اثر به ارمغان آورده اند. با توجه به امتیاز فعلی، محمد رسول الله (ص) در وب سایت آی ام دی بی بالاتر از تمامی فیلم های ساخته شده بر اساس زندگی پیامبرها قرار می گیرد.

1- وس کریون خالق آثاری همچون «کابوس خیابان الم» و «جیغ» در 76 سالگی از دنیا رفت. این کارگردان آمریکایی که به عنوان یکی از چهره های مطرح سینمای وحشت شناخته شده، در طول بیش از 40 سال فعالیتش آثار قابل توجهی را کارگردانی کرده که از آنها به عنوان بهترین های ژانر وحشت یاد می شود.

اولین ساخته جدی او در این ژانر یعنی «کابوس خیابان الم» به شکلی مورد توجه علاقمندان به این ژانر قرار گرفت که همچنان طرفداران ثابتی را در اختیار داشته و محتواهای مختلفی بر اساس آن ساخته می شود. چهارمین قسمت از مجموعه «جیغ» به عنوان آخرین فیلم ساخته شده توسط کریون شناخته می شود که البته عملکرد خوبی در گیشه داشت.

2- فیلم سینمایی «مینیون ها» تبدیل به سومین انیمیشن تاریخ شد که توانست مرز فروش یک میلیارد دلار در بازار جهانی را پشت سر بگذارد. پیش از این تنها قسمت سوم «داستان اسباب بازی ها» و «منجمد» موفق به عبور از مرز یک میلیارد دلار شده بودند.

«مینیون ها» به عنوان قسمتی جانبی از مجموعه فیلم های «منِ نفرت انگیز» شناخته می شود که داستان مینیون ها پیش از آشنایی با گرو (شخصیت اصلی «منِ نفرت انگیز») را روایت می کند.
با توجه به فروش چشمگیر «مینیون ها»، کمپانی یونیورسال چندی پیش مجموعه ای کاملا تبلیغاتی از محصولات مرتبط با این موجودات را روانه بازار کرد که با استقبال خوبی نیز روبرو شد. از جمله دیگر نکات گیشه های جهانی در روزهای انتهای هفته میلادی می توان به حضور «مستقیم از کامپتون» برای سه هفته متوالی در صدر و البته رسیدن پنجمین قسمت از ماموریت غیرممکن به مرز ۵۰۰ میلیون دلار اشاره کرد.

۳- بعد از سال ها که فیلم های ساخته شده بر اساس بازی های ویدئویی وضعیت وخیمی را تجربه می کردند، به نظر می رسد که دو اثر «کیش آدمکش» و «دنیای وارکرفت» سعی در تغییر این وضعیت دارند.

«کیش آدمکش» که نقش اصلی آنرا مایکل فسبندر ایفا می کند، داستان آدمکشی در قرن پانزدهم اسپانیا را روایت می کند. کارگردانی این فیلم را جاستین کورزل بر عهده دارد که به تازگی فیلم جدید «مکبث» را آماده اکران کرده.

در مقابل «دنیای وارکرفت» را دانکن جونز، سازنده تحسین شده «ماه» کارگردانی کرده و وظیفه پخش آن را کمپانی یونیورسال بر عهده دارد. هر دوی این فیلم ها برای اکران در سال ۲۰۱۶ آماده می شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج