اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۴۰۴۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تنها برنده توافق،‌ ایران است

معاون سابق رئیس جمهور آمریکا گفت: انگیزه اوباما، تبدیل ایران به قدرت برتر در منطقه است و تنها برنده توافق هسته ای،‌ ایران است.

خبرگزاری دانشجو: معاون سابق رئیس جمهور آمریکا گفت: انگیزه اوباما، تبدیل ایران به قدرت برتر در منطقه است و تنها برنده توافق هسته ای،‌ ایران است.

دیک چنی در مصاحبه با شبکه نیوزماکس افزود: تنها برداشتی که می توان از این توافق و انگیزه های اوباما کرد این است که او می خواهد موقعیت ایران را در آن نقطه از جهان تقویت و این کشور را به قیمت متحدانمان به یک نیروی برتر تبدیل کند.

چنی افزود: تنها برنده توافق ،‌ایران است چرا که در نهایت راهی پیش روی تهران برای ساخت سلاح هسته ای و موشک های بالستیک و تسلیحات متعارف قرار می دهد.

وی تصریح کرد: ایرانی ها در این توافق به همه چیز رسیدند و اسرائیلی ها ، سعودی ها ، اردنی ها ، مصری ها و اماراتی ها و همه دوستان ما در منطقه از آنچه که اتفاق افتاده است ،‌متحیر و حیران شده اند.

چنی در پایان گفت: سنای آمریکا در برابر یکی از مهمترین مسائل این دهه خود کاملاًٌ عقیم مانده است. نمی دانم چرا آنها اجازه دادند چنین اتفاقی بیفتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج