adexo3
۲۴۳۱۳۰
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

آمادگی ایران برای پذیرش مصدومان حادثه مکه

وزارت بهداشت در اطلاعیه‌ای آمادگی این وزارتخانه را برای اعزام تیم‌های تخصصی به عربستان و پذیرش مصدومان این حادثه از کشورهای دیگر از جمله هند، پاکستان و اندونزی اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: وزارت بهداشت در اطلاعیه ای ضمن ابراز تأسف از حادثه مکه مکرمه و کشته و زخمی شدن تعدادی از زائرین مسجد الحرام و همچنین مصدوم شدن ۲۵ نفر از زائرین ایرانی، آمادگی این وزارتخانه را برای اعزام تیم های تخصصی به عربستان و همچنین پذیرش مصدومان این حادثه از کشورهای دیگر از جمله هند، پاکستان و اندونزی اعلام کرد.

بنا بر این گزارش در تماس تلفنی وزیر بهداشت با رئیس جمعیت هلال احمر و مسئولین هیأت پزشکی حج آخرین وضعیت مصدومین مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به مساعد بودن حال عمومی کلیه مصدومین ایرانی، ادامه درمان در مراکز درمانی وابسته به هیأت پزشکی حج و بیمارستان های مکه مکرمه در حال انجام است.

شایان ذکر است در طوفانی که ۵ عصر روز گذشته به وقت محلی در مکه اتفاق افتاد یک جرثقیل سقوط کرد که تا کنون بر اثر این حادثه تعداد زیادی از زائران کشته و مجروح شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگر خود هند و پاکستان و ... خودشون بیمارستان ندارن بعضی از اینها که فاصله و مسافتشونم با ما اونقدر فرق نداره پس لطفا اول به زائرین خودمون رسیدگی کنید و در ثانی در مواقع زردوز حادثه عربستان که کشور میزبان هست وظیفه خدمات رسانی و تأمین این موارد رو باید بر عهده داشته باشه چون بخاطر عدم توجه اونها بوده که جان زائرین به خطر افتاده و غرامتش رو هم باید بده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج