adexo3
۲۴۳۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

قتل فجیع یک جوان به خاطر اختلاف مالی

در۲۷ فروردين سال‌جاري به دليل اختلاف مالي با مقتول، وي را به ييلاقات شهرستان تالش برده و پس از خفه‌كردن وي با طناب، او را به پائين دره پرت كردم.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامي شهرستان تالش از دستگيري جوان ۲۳ ساله‌اي كه به دليل اختلافات مالي جوان دیگیری را به قتل رسانده بود، خبرداد.

سرهنگ حسين نيكفرد، دراين‌باره گفت: در پي اعلام مفقودشدن فردي به هويت «علي» از سوي خانواده‌اش، موضوع به طور ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت و كارآگاهان در بررسي‌ها متوجه شدند از تاريخ ناپديدشدن علي، در چند مرحله از طريق عابربانك وي پول برداشت شده، بنابراين با بررسي‌هاي چند روزه متهم به هويت «فرهنگ» ۲۳ ساله را شناسايي و دستگير كردند.

نيكفرد با بيان اينكه پس ازهماهنگي قضايي، از منزل متهم بازرسي به عمل آمد، افزود: در اين بازرسي، كارت عابر، بانك‌هاي صادرات و ملي متعلق به فرد ناپديد شده كشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي شهرستان تالش تصريح‌كرد: متهم در بازجويي‌هاي صورت گرفته در ابتدا منكر هرگونه ارتباطي با «علي» شده اما در برابر دلائل و قرائن موجود چاره‌اي جز بيان حقيقت نديد و با اعتراف به قتل «علي» گفت، در۲۷ فروردين سال‌جاري به دليل اختلاف مالي با مقتول، وي را به ييلاقات شهرستان تالش برده و پس از خفه‌كردن وي با طناب، او را به پائين دره پرت كرده است.

نيكفرد ادامه داد: با راهنمايي‌هاي متهم به قتل، كارآگاهان آگاهي به محل وقوع جنايت عزيمت و ضمن بازسازي صحنه قتل، باقيمانده جسد مقتول را كه با گذشت بيش از يك ماه از وقوع قتل توسط حيوانات تكه تكه شده بود، كشف كردند.

به گفته وي، متهم با تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل دادسرا شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج