۲۴۵۱۱۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جاعل علامت استاندارد دستگیر شد

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی اداره‌کل استاندارد قزوین، جاعل علامت استاندارد در تولید مکمل‌های سوختی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی اداره‌کل استاندارد قزوین، جاعل علامت استاندارد در تولید مکمل‌های سوختی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

محمودرضا طاهری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی اداره‌کل استاندارد قزوین، جاعل علامت استاندارد در تولید مکمل‌های سوختی شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: مدیرعامل شرکت تولیدی مکمل‌های سوختی که اقدام به جعل علامت استاندارد کرده بودند توسط مراجع قضایی دستگیر و به سه سال حبس تعلیقی و یک سال منع فعالیت محکوم شد.

مدیرکل استاندارد استان قزوین تصریح کرد: از جمله محصولات شرکت تولیدی مکمل‌های سوختی می‌توان به فرآورده‌های روغن موتور‌، روغن دنده و روغن هیدرولیک اشاره کرد که اقدام به درج علامت استاندارد جعلی بر روی این محصولات کرده بود.

طاهری با بیان این مطلب که اداره استاندارد وظیفه خطیر حفظ سلامت، ایمنی و استاندارد محصولات تولیدی را برعهده دارد، تصریح کرد: حفظ سلامت، ایمنی و استاندارد محصولات تولیدی جامعه برعهده اداره‌کل استاندارد بوده که همه دستگاه‌های اجرایی مربوط نیز باید اقدامات لازم را انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: بازرسان استاندارد در راستای حفظ حقوق مصرف‌کننده در صورتی که موارد خلاف قانون و استاندارد مشاهده کنند به مراجع قضایی معرفی کرده تا مراتب قانونی طی شود.

مدیرکل استاندارد استان قزوین گفت: برخی کالاهای تولیدی مشمول استاندارد اجباری هستند که بازرسی‌ از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه این محصولات جدی‌تر انجام می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج