اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۴۵۲۲۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

مذاکرات فشرده کارشناسی ایران و آژانس

نماینده دایم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، از برگزاری مذاکرات فشرده دو روزه کارشناسی ایران و آژانس در چارچوب ن­قشه راه خبر داد.

خبرگاری ایسنا: نماینده دایم ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، از برگزاری مذاکرات فشرده دو روزه کارشناسی ایران و آژانس در چارچوب ن­قشه راه خبر داد.

"رضا نجفی" افزود: بعد از ارائه توضیحات مکت­وب به آژانس توسط ایران در ۱۵ اوت و سئوالا­تی که آژانس متعاقبا در خصوص برخی ابهامات­ پیرامون توضیحات ایران در ۸ سپتامبر ارائ­ه کرده بود، تیم‌های کارشناسی ایران و آژ­انس از صبح روز سه‌شنبه به مدت دو روز به بحث و بررسی سئوالات آ­ژانس پرداختند.

نجفی با بیان اینکه "ترو واریورانتا"، معاون مدی­رکل در امور پادمان‌ها، ریاست تیم کارشناسی ­آژانس را بر عهده داشت، گفت: قرار است ادامه ا­ین نشست کارشناسی در هفته اول مهرماه در ­تهران برگزار شود.

وی ادامه داد: بر اساس نقشه راه، تمام­ فعالیت‌های توافق شده از جمله جلسات کارشن­اسی و بحث‌ها تا ۱۵ اکتبر یعنی ۲۳ مهرماه ­خاتمه خواهد یافت.

بنا به گفته "علی‌اکبر صالحی"، رییس سازمان انرژی اتمی ایران که هفته جاری برای شرکت در کنفرانس عمومی سالانه آژانس در وین به سر برده است، ۱۲ تن از کارشناسان آژانس دو روز پیش در چارچوب نقشه راه وارد ایران شده‌اند و قرار است به زودی احتمالا اوایل هفته آینده "یوکیا آمانو" نیز به ایران بیاید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج