adexo3
۲۴۵۳۷۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رایزنی امیرعبدالهیان و بوگدانف

اوضاع خاورمیانه به ویژه سوریه و همکاری های دوجانبه موضوع مذاکرات «امیر عبدالهیان» معاون وزیر امورخارجه ایران با مقام های روسی در سفر به مسکو است.

خبرگزاری ایرنا: اوضاع خاورمیانه به ویژه سوریه و همکاری های دوجانبه موضوع مذاکرات «امیر عبدالهیان» معاون وزیر امورخارجه ایران با مقام های روسی در سفر به مسکو است.

معاون امور کشورهای عربی و آفریقای وزارت امورخارجه ایران در این سفر که دوشنبه هفته آینده آغاز خواهد شد با «میخاییل بوگدانف» معاون وزیر امورخارجه روسیه دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

بنا به اعلام بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو، در مذاکرات امیر عبدالهیان با بوگدانف نماینده «ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا شرایط کنونی منطقه و راه های پایان دادن به بحران سوریه و عراق بررسی خواهد شد.

تقویت همگرایی ایران و روسیه در زمینه مسائل منطقه ای، همکاری های دیپلماتیک برای حل مسالمت آمیز بحران سوریه از طریق مذاکرات سوری - سوری بدون مداخله خارجی و لزوم مبارزه جدی و بین المللی ضد داعش از جمله مواضع مشترک تهران و مسکو در امور خاورمیانه است.

ایران و روسیه اعلام کرده اند که جامعه جهانی باید موضع واحد ضد داعش اتخاذ کند و کشورهای عربی و غربی حامی این گروه تروریستی تکفیری به پشتیبانی های مالی و تسلیحاتی خود از این گروه و دیگر گروه های تروریستی پایان دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج