adexo3
۲۴۵۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

درب یک دانشگاه مسدود شد

درگیری نماینده مجلس با رئیس دانشگاه

مسدود شدن درب یک واحد دانشگاه آزاد اسلامی به علت بدهی، درگیری یک نماینده مجلس با رئیس یک دانشگاه و فاش شدن رازهای دانشگاه منتسب به مشایی در مجلس شورای اسلامی برخی اتفاقاتی بود که هفته جاری در حوزه دانشگاه رخ داد.

تمام ماجرای درگیری یک نماینده مجلس با رئیس دانشگاه

خبر درگیری نماینده مردم سراب در مجلس شورای اسلامی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در هفته گذشته حواشی بسیاری را ایجاد کرده است و رسانه ها بسیار به این موضوع پرداختند اما اظهارات جدید دو طرف درگیری با خبرگزاری مهر زوایای کامل این درگیری را نشان می دهد.


در حالی که مجید نصیر پور نماینده سراب در مجلس شورای اسلامی خبر درگیری وی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز را بزرگ نمایی می داند، دکتر یعقوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خواستار رفتار منطقی مسئولان و نمایندگان نهاد قانونگذاری در رابطه با مسائل شد.

در جریان بازدید وزیر بهداشت از طرح های عمرانی بهداشت و درمان منطقه سراب در استان آذربایجان شرقی، نماینده سراب مایل به بازدید وزیر از منطقه مهربان بود اما به دلیل تراکم برنامه ها بازدید از این منطقه حاصل نشده و همین موضوع زمینه ساز درگیری فیزیکی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز را ایجاد می کند.

هزینه شرکت در مرحله دوم کنکور دکتری!

دانشجویانی که در مرحله نخست کنکور دکتری سال ۹۰ پذیرفته می شوند موظف خواهند بود مبلغی را به عنوان هزینه مصاحبه شفاهی به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاههای مجری دوره دکتری واریز کنند.

در اطلاعیه پذیرش دانشجوی دکتری سال ۹۰ که در پایگاه اینترنتی برخی دانشگاهها درج شده است، مبلغی به عنوان هزینه مصاحبه شفاهی از پذیرفته شدگان مرحله نخست کنکور دکتری در نظر گرفته شده است که داوطلبان باید این مبلغ را به شماره حساب اختصاصی دانشگاه مورد پذیرش خود واریز کنند.

درب واحد یک دانشگاه آزاد مسدود شد

در هفته ای که گذشته به دلیل مشکلی که بین یکی از واحدهای دانشگاه آزاد و شهرداری به وجود آمد، درب این دانشگاه مسدود شد. یک مقام مسئول در واحد تهران مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با آخرین جزئیات مسدود شدن درب اصلی این واحد آموزشی گفت: در زمینه عوارض با شهرداری اختلاف نظر داریم و به دلیل بدهی محاسبه شده از سوی شهرداری که ما قبول نداریم درب اصلی واحد مسدود شده است.

شهرداری منطقه ۲ محاسبه عوارض واحد تهران مرکزی را به جای کاربری آموزشی با کاربری اداری انجام داده است البته واحد تهران مرکزی براساس کمیسیون ماده ۱۰۰ مطرح کرد که این کاربری اشتباه است و باید براساس کاربری آموزش محاسبه شود.

البته رئیس این واحد دانشگاه بعدا اعلام کرد که مشکل رفع شده و با شهرداری وارد مذاکره شده اند.

رفع ممنوعیت انتخاب "ایران" برای پایان‌نامه ایرانیهای خارج کشور

ممنوعیت انتخاب موضوعی درباره ایران برای رساله دکتری دانشجویان شاغل به تحصیل در خارج کشور در حالی به عنوان یک مسئله شایع میان دانشجویان دکتری خارج کشور مطرح بود که مدیرکل امور دانش آموختگان وزارت علوم از رفع این ممنوعیت خبر داد.

محمدحسین مجلس آرا در گفتگو با مهر افزود: مسئله دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج کشور که می‌خواهند موضوع تز دکتری‌شان درباره ایران باشد را حل کردیم به این ترتیب این دانشجویان در صورتی می‌توانند تز دکتری‌شان را راجع به ایران انجام دهند که از یک استاد راهنما و یک مشاور ایرانی استفاده کنند.

رازهای دانشگاه منتسب به مشایی در مجلس فاش می‌شود

حیدری - عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در ارتباط با بررسی وضعیت تاسیس یک دانشگاه منتسب به مشایی گفت: هفته آخر خردادماه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، رمز و رازهای تاسیس دانشگاه منتسب به رحیم مشائی را بررسی می کند.

ماجرای هک بزرگترین سایت پایان نامه‌ها

ایران داک" که دارای مقام اول از نظر حجم محتوا در میان پایگاه‌های ‌وب دولتی است به گفته رئیس پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات، برای ساعاتی هک شد اما این حمله ناکام مانده است.

وجود حفره‌های امنیتی در پایگاه اینترنتی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران درحالیست که این پژوهشگاه مدیریت مدارک علمی را بر عهده دارد و پایگاهی برای ثبت پایان نامه های دانشجویی است در اساسنامه‌اش از مدیریت دانش و جامعه اطلاعاتی به عنوان یکی از اهداف آن نام برده شده است.

مجلس با فوریت بررسی طرح تاسیس دانشگاه جامع امام خمینی مخالفت کرد

همچنین در این هفته مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح تاسیس دانشگاه جامع امام خمینی(ره) به عنوان الگوی دانشگاه اسلامی به صورت دولتی مخالفت کرد. نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه بررسی یک فوریت طرح تاسیس دانشگاه جامع امام خمینی (ره) را که با ۵۶ امضا تقدیم هیئت رئیسه شده بود، مورد بررسی قرار دادند.

منبع: خبرگزاری مهر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج