جاباما
۲۴۶۱۴۸
۵۱۴۰
۵۱۴۰
پ

پسر حاکم دبی سکته نکرد؛ کشته شد

پایگاه اینترنتی خبرگزاری یمنی پرس به نقل از منابع آگاه خود تاکید کرد که راشد بن محمد پسر ارشد حاکم دبی در موشک باران ارتش و کمیته های مردمی یمن در شهر مأرب کشته شده است.

خبرگزاری ایرنا: پایگاه اینترنتی خبرگزاری یمنی پرس به نقل از منابع آگاه خود تاکید کرد که راشد بن محمد پسر ارشد حاکم دبی در موشک باران ارتش و کمیته های مردمی یمن در شهر مأرب کشته شده است.

منابع یاد شده توضیح دادند: راشد بن محمد جزو گردان نیروهای مهاجم امارات در شهر مأرب بود که در اثر اصابت موشک کاتیوشا توسط ارتش و نیروهای مردمی یمن به همراه شمار زیادی از نیروهای مهاجم و عناصر مزدور به هلاکت رسید.

منابع یاد شده خاطرنشان کردند: خبر مرگ فرزند حاکم دبی در اثر سکته قلبی صرفا یک خبر دروغ برای گمراه کردن افکار عمومی در امارات است که علیه خاندان حاکم در امارات سر به شورش گذاشته و از ابوظبی خواسته اند تا نیروهای امارات را از یمن خارج کنند و به روند اعزام فرزندان امارات برای نبرد در یمن پایان دهند.

منابع مذکور افزودند: درگیری شدیدی روز شنبه (دیروز) میان ارتش و کمیته های مردمی از یک سو و مهاجمان و عوامل آنان از سوی دیگر در منطقه تبه المصریین روی داد و طی آن توپخانه سنگین بکار برده شد و نیروهای مهاجم برغم پوشش جنگنده های سعودی نتوانستند به سوی این منطقه پیشروی کنند.

رسانه های گروهی امارات دیروز از درگذشت راشد بن محمد پسر ارشد محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دبی در اثر سکته قلبی خبر دادند و به دنبال آن امارات سه روز عزای عمومی اعلام کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج