اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۴۷۵۹۴
۵۰۲۴
۵۰۲۴
پ

آخرین وضعیت مجروحان ایرانی حادثه منا

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به بسیج همه امکانات جهت امدادرسانی و رسیدگی به وضعیت زائران مصدوم ایرانی و همچنین شناسایی هر چه سریع‌تر جانباختگان حادثه امروز رمی‌جمرات گفت: شرایط عمومی زائران مصدوم ایرانی خوب است.

شبکه خبر: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به بسیج همه امکانات جهت امدادرسانی و رسیدگی به وضعیت زائران مصدوم ایرانی و همچنین شناسایی هر چه سریع‌تر جانباختگان حادثه امروز رمی جمرات گفت: شرایط عمومی زائران مصدوم ایرانی خوب است.

دکتر علی مرعشی با اشاره به اعزام تیم‌های پزشکی مرکز پزشکی حج و زیارت بلافاصله پس از وقوع حادثه امروز در منا، گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی گرم عربستان، از قبل تیم‌های پزشکی ایرانی در مسیر رمی جمرات حضور داشتند، گفت: بلافاصله بعد از وقوع حادثه صبح امروز رمی جمرات، همکاران حاضر در مسیر زیارت زائران وارد عمل شدند، اما به دلیل عمق فاجعه رسیدگی به آن‌ها به کندی انجام می‌گیرد.

وی خاطر نشان کرد: هفت تیم پزشکی پنج و شش نفره به محل حادثه اعزام شده‌اند و مجروحان به سه بیمارستان در منا منتقل می‌شوند.

مرعشی گفت: پزشکان عرب‌زبان کشورمان برای رسیدگی به وضعیت زائران مصدوم در سه بیمارستان منا مستقر شدند و به صورت مرتب با این بیمارستان‌ها در تماس هستیم.

وی با بیان اینکه عبور و مرور در منطقه حادثه دیده به سختی انجام می‌شود، افزود: آمبولانس‌های ما به سختی در حال انتقال مجروحین به بیمارستان‌های منا و بیمارستان‌های سعودی هستند.

مرعشی آمار جانباختگان و مجروحان حادثه صبح امروز رمی‌جمرات را در حال تغییر خواند و گفت: شرایط عمومی زائران ایرانی مصدوم خوب است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج