اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۴۷۷۶
۳۷ نظر
۵۰۵۵
۳۷ نظر
۵۰۵۵
پ

واکنش زانیار خسروی به مصاحبه بهنام صفوی

انتشار یک گفت و گو از بهنام صفوی در مجلسه همشهری جوان و صحبت های او درباره یکی از ترانه هایش (عشق من باش) واکنش زانیار خسروی را درپی داشت.

واکنش زانیار خسروی به مصاحبه بهنام صفوی

تماشا: انتشار یک گفت و گو از بهنام صفوی در مجلسه همشهری جوان و صحبت های او درباره یکی از ترانه هایش (عشق من باش) واکنش زانیار خسروی را درپی داشت.

زانیار در یادداشتی که ابتدا روی صفحه شخصی اش منتشر شد و سپس سر از رسانه ها درآورد، توضیحاتی درباره صحبت های بهنام صفوی داده است. یادداشت زانیار خسروی را بدون هرگونه اصلاحات ویرایشی می خوانیم با این توضیح که عین صحبت های بهنام صفوی در گفت و گو با همشهری جوان این بود: «اکثرا گفتن که شعر «عشق من باش»، ضعیف بود، حتی نگفتن که متوسط بود بلکه گفتن ضعیف بود، ولی دیدین که این آهنگ گرفت».

واکنش زانیار خسروی به مصاحبه بهنام صفوی

بهنام صفوی عزیز، دوست خوبم...

اولا که این شعر نه تنها ضعیف نیست بلکه در ژانر خود به دور از ابتذال و لودگی تونست به دل مخاطب بشینه، دوما هیچ کس نه در مصاحبه ای و نه در محیط های مجازی تا حالا نگفته این شعر ضعیفه و هرجا هم صحبت بوده همیشه در تمجید از شعر بوده.

جالب اینجاست که این حرف شما در راستای هیچ کدام از سوالات خبرنگار نبوده و انگار خود شما دوست داشتی که یک روز این حرفو بزنی!!!

یادمه که سال ۸۸ هم در اوج محبوبیت آهنگ «عشق من باش» توی نظرسنجی یک مجله بهترین شاعر سال ۸۸ رو اهورا ایمان معرفی کردی و گفتی که به خاطر شعری که سال ۸۱-۸۲ برای آقای اصفهانی گفته بوده معرفیشون کردی!!! (از بنده هم معذرت خواهی کردی و گفتی تو اون لحظه اصلا تورو یادم نبود)!!!

بهنام عزیز

شما تا آخر عمرت مدیون آهنگ «عشق من باش» و مدیون من و سیروان هستی... هنوز که هنوز همه مردم آهنگتو می شناسن ولی اسم خودتو ۱۰% مردم هم نمی شناسن. چطور می شه که اسم منو یادت نبود اون لحظه؟ چطور حتی یک بار تو مصاحبه هات جور یکه حق مطلب ادا بشه از من و سیروان تشکر نکردی؟ آیا کل ۱۰۰ها مصاحبت اتفاقی بوده؟؟؟؟ در نهایت هم که فرمودین شعر من ضعیف بوده!!!!!

بهنام عزیز

یادت هست که تهیه کننده ات چندین بار اومد و رفت تا سیروان با اینکه صداقت تقلیدی و کپی از رضا صادقی هست قبول کرد که همکاری داشته باشه (اون هم به خاطر شرایطی که خدت و خودمون می دونیم!!!). ولی همیشه تو مصاحبه ها گفتی که من دیدم سیروان کارش خوبه و منم تصمیم گرفتم که کارارو بدم سیروان... خدارو شکر که همه می دونن همیشه این سیروان بوده که تصمیم می گیره با کسی کار کنه یا نکنه.

البته خیلی هم توقع نباید داشت از هر کسی تو هر جایگاهی - به هر حال از قدیم گفتن درخت هرچی پربارتر باشه سرش افتاده تره.

احسان خواجه امیری که جزو بزرگ ترین خواننده های ایران است بعد از همکاری با سیروان با کمال افتادگی و شخصیت فردی و حرفه ای هرجا که بود و هرجا که مصاحبه کرد بارها از سیروان تعریف و تمجید کرد...
به هر حال کسی که با صدای یه نفر دیگه و با کمک بهترین تنظیم کننده ایران و من حقیر به اینجا می رسه ولی همه جا می خواد نشون بده که خودش یک نفری به اینجا رسیده مسلما نمی تونه موندگار باشه... البته هنوز هم جایی هم نرسیدی، که اگر رسیده بودی با 2تا آلبوم حداقل 4 سانس کنسرت داده بودی... برات آرزوی بهترین ها رو دارم، امیدوارم که بتونی یه روزی بین مردم محبوب بشی...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش این حرف ها رو خود سیروان می زد نه برادرش....چون همین تصوری که زانیار از حرف های بهنام صفوی براش ایجاد شده،برای من مخاطب نیز همین انرژی منفی نسبت به زانیار برام ایجادشده....به قول خودش هر که پربارتر سر خمیده تر...همه ما قدرت مانور سیروان درموسیقی رومی دونیم.همچنین شناخت کافی از بهنام صفوی...من ومای مخاطب قدرت آنالیز اینکه کی داره چیکارر می کنه رو داریم...پس نیازی به این حرف های مستر زانیار نبود.اینم بگم که آهنگ های سیروان واقعا بعضی هاشون تک.

    • ناشناس

      خوشم اومد، منم زياد از بهنام صفي خوشم نمياد فكر مي كنه كيه!

    • سميرا

      اينم درخت پرباري نيست كه نتونست انقدر خوددار باشه و تحمل كنه.اگه براش مهم نبود نميومد تو بوق و كرنا بكنه
      كه چي آخه ؟
      نخواسته از شما و برادر محترمت تعريف كنه بايد بكوبي تو سرش؟

    • من

      بکوبونین تنور کوبوندن داغه این روزا

    • lili

      با اینکه آهنگ های سیروان رو خیلی دوست دارم ولی این دوتا هم دیگه خیلی مغرور شدن.طرفدار بهنام صفوی نیستم.ولی از آدمایی که خیلی خودشون رو دست بالا میبینن و منت بر سر بقیه میذارن متنفرم

    • بهاره

      هر کاری کردین حتما پولش رو گرفتید، منت نداره که. تو این دوره زمونه هیشکی مفتی کار نمیکنه. بهنام هم نظرشو گفته، تشکر کردن که زوری نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      چقدر بیچاره شدیم که دو تا بچه جقله شدن خواننده و سر مسئله های بیخودی برا همدیگه پز میدن، به گرد پای استاد شجریان نمی رسین.

    • مژده

      همه جا حق سیروان و زانیار خورده میشه. از حذف اسم زانیار در تیتراژ ساختمان پزشکان تا سقوط یک باره ی رتبه ی سیروان در نظرسنجی رادیو فانیکس هلند که در عرض چند ساعت از تراز مثبت دو رقمی به تراز منفی رسید.
      ولی عیب نداره ! از طرف من به سیروان و زانیار عزیز: ادامه بدید.هیچکس به قطاری که توی ایستگاه ایستاده سنگ نمیزنه!

    • وحید

      دمت گرم زانیار خوب جواب این جوجه تازه به دوران رسیده رو دادی.
      بهنام صفوی کیه؟
      به خدا من این آهنگ رو خیلی دوست دارم و خیلی بهش گوش دادم اونم فقط و فقط به خاطر تو زانیار عزیز و سیروان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جوجه تازه به دوران رسیده رو خوب اومدی.

    • م

      چقد ادم میتونه عقده ای باشه که چنین حرفایی رو بزنه حسودی اصلا چیز خوبی نیست زانیار خان. بروبابابهنام صفویوعشق است
      زانیار ومانیار کیه بابا؟؟

      پاسخ ها

      • لا

        اولا زانیار مانیار نداریم بعد برو حرف زدن یاد بگیر من تا حالا صدای زانیار و نشنیدم ولی یه جاهاییش هم حق بااون بود

    • سامان

      با اقای زانیار عزیز کاری ندارم..اما خواننده های زیادی با اوج رسیدن با سروان....بهترین تنظیم کننده حال حاضر ایران سروان خسروی هستش.وسشم دارم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سروان؟

    • negin

      خدایی حرفت راسته!!!این روزا هر فیلمی میخواد فروشش بره بالا بزرگ روش مینویسن با اجرای سیروان خسروی!مثل همین سوت پایان.هر آهنگ قشنگیم که خیلی گرفته آهنگسازش سیروان بوده!

    • کیوان

      واقعا دمت گرم کاکه زانیار که الحق کردی وبنازم به حرفای رو کم کنید به این آقا بهنام.
      فقط کرد وکردستان

    • الي

      من هم طرفدار كاراي سيروان و زانيارم هم طرفدار پروپاقرص بهنام. نميدونم اختلاف زانيار و سيروان با بهنام از كجا شروع شده ولي كاش زانيار اينقد تند صحبت نميكرد فك نميكنم بهنامم نيتي در مورد اسم شاعر داشته . درهرصورت هر سه تايه شما عزيزان بين جوونا شهرت دارين يه كلمه بگين مثل بمب ميتركه ميبينيد كه همين جا هم دعواست . ولي اينو ميدونم بهنام صفوي خواننده موفقي ميشه و پيشرفت ميكنه!!!!شما برادراهم كه جايه خودتونو دارين

    • arsalan

      سلام زانیار جون. آقا میدونید که حسود هرگز نیاسود!!!!!! پس کارتون رو بکنید که خیلیس باحالید.

    • بدون نام

      با سلام به برادران خسروی.
      باید بگم که شما ها واقعا نامبروان هستید . شیر که خوردید حلال

    • 0590

      بی نظیر بود زانیار جواب ادم مغرور رو خود بین رو باید همین جوری داد

    • سازین

      به نظر من زانیار دوست داشتنیه و آهنگاش هم متفاوتاز بقیه اس. من ک طرفدارشم بدجور

    • موزیک پاپ

      من حرفاتو قبول دارم زانیار.من نظرات مردم و دیدم اما متاسفانه برخی از مردم به علت اینکه اطلاعی از کار موزیک ندارن از بیرون به موضوع نگاه میکنند و نظر میدن. حرف بهنام با بی معرفتی تمام بود و احساستو کاملا درک میکنم و تجربشم کردم.

    • بدون نام

      من موندم این جناب صفوی این اعتماد به نفس از کجا اورده!!!!!

    • neda

      Man ba ahangaye sirvano xaniar zendegi mikonam ham khodeshuno dust daram ham ahangashuno

    • سارا

      لطفاوقتی چیزی نمیدونید نظر بیخود ندید-اقای صفوی یه شخص فوق العاده محترم هستن یادتون نره ایشون خودشون کارموسیقی میکننددرک های ادمها متفاوت

    • سارا

      جوجه تازه به دوران رسیده خودتونید وحید اقا دیگه نبینم درمورداقای صفوی چرت نوشتید که باواکنش من مواجهید

    • pardis

      سیروان و زانیار بهترینن تمامه اهنگ ها و تنظیماشووووون فوق العادست زانیارم حقیقت و گفته!!

    • سارا

      واقعاکه اعتماد به نفسشو ازهمون جایی اورده که شماهابه خودتون اجازه میدین دربارش اظهار نظرکنید-همینه که هست اقای صفوی مدیون زحمات وصدای فوق العادشه من لذت میبرم وقتی توتلویزیون ورادیو صداشو میشنوم{onlyBEHNAM }

    • fatemeh key

      صلواااااااااااااااااااااااااااات

    • fatemeh key

      اقاي صفوي كار اشتباهي كردن قبول ولي اين حرفاي زانيار صد برابر بد تره من از طرفداراي سيروانو زانيارم ولي از اين حرفا ناراحت شدم به نظرم اين حرفا در شان سيروان و زانيار نيست

    • fatemeh key

      اقاي صفوي كار اشتباهي كردن قبول ولي اين حرفاي زانيار صد برابر بد تره من از طرفداراي سيروانو زانيارم ولي از اين حرفا ناراحت شدم به نظرم اين حرفا در شان سيروان و زانيار نيست

    • نعیمه

      دوستان.زیاد خودتونو خسته نکنید.احتمالا تمام این بحث صحت داره که اگه نبود آقای صفوی با این حرف مقابله به مثل می کرد.ولی هیچ واکنشی نشان نداد.

    • soniya

      زانیار عزیزم! از لحنه کوبندت خیلی خوشم اومد و هم از ارزوی موفقیتی ک برای بهنام صفوی کردی! اما موفقیت واقعی برای تو و سیروانه . کسی ک 6 سال برای گرفتن مجوز اونم توی ایران تلاش کنه واقعا حقش بهترین هاس.جلو برو ما همه طرفدارات پشتتیم.بوس بوس

    • نیلو

      سیروان استعداد و تنظیم های بینظرشو همه ازش اطلاع دارن...بهشون حق بدین..خودتونم اگه تو یه زمینه عالی بودین و هیچ اسمی ازتون نمیبردن ناراحت میشدین...من هم اگه همچین برادری داشتم ،همین طور ازش دفاع میکردم..

    • Sajjad

      واقعابرای زانیارمتاسفم.این روهمه میدونند که بهنام صفوی یکی از بهترین خوانندگان هست خیلی هاهم از بهنام جون خوششان میاد این حرف های احمقانه که در مورد بهنام میزنید فقط خودتون رو خراب کردید درضمن شما اینطوری برداشت کردید آیاتا به حال به این حرف های احمقانه خودتون فکر کردید؟

    • sisi

      هر دو شون خوبن ولی زانیار هم دیگه شوره شو در اورده اه

    • Amin

      ولی در نهایت هردوتاشون برای بهنام سنگ تموم گذاشتن.
      روح بهنام شاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج