adexo3
۲۵۰۵۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کلاس پنجمی ها، بازهم باید به دبستان بروند!

«طرح حذف مقطع راهنمایی بالاخره عملی می شود.» این خبری است که معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران روز گذشته اعلام کرد.

کلاس پنجمی ها، بازهم باید به دبستان بروند!

هفت صبح : «طرح حذف مقطع راهنمایی بالاخره عملی می شود.» این خبری است که معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران روز گذشته اعلام کرد. طرح حذف مقطع راهنمایی بیشتر از سه سال است که سر زبان ها افتاده و گفته می شود، مدیران، معلمان و خانواده ها به دلیل ناکارآمدی که در سیستم آموزش و پرورش وجود داشته است، خواهان انجام این تحول در سیستم آموزش و پرورش هستند.

فرناز بیگی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص وضعیت استقرار پایه ششم ابتدایی در مدارس شهر تهران گفته است: «بررسی های مستمری از آبان و آذر سال گذشته در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در خصوص استقرار و استمرار نظام 3-3-6 انجام و جلسات مکرری برگزار شده است و هیچ مشکلی وجود ندارد.»

به گفته یگی به تمام دبستان ها اعلام شده که تابلوی تمام کلاس های پایه تحصیلی ابتدایی در مدارس نصیب شود تا مشخص شود کدام کلاس ویژه ششم ابتدایی است.

وی با اشاره به وضعیت نیروی انسانی پایه ششم ابتدایی توضیح داده است: با تدابیری که اندیشیده شده و باتوجه به اینکه سرجمع دانش آموز و نیروی انسانی از پایه پنجم به پایه ششم ابتدایی تغییر نمی کند، با درایت و تدبیر مدیریتی و جا به جایی نیروها بحث خاصی در این زمینه وجود ندارد.

فضای دبستان ها برای ماندن کلاس ششمی ها کافی است

سوالی که وجود دارد این است که آیا همه دبستان های کشور، برای ماندن کلاس ششمی ها، ظرفیت کافی دارند یا خیر؟ معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید 96 هزار دانش آموز به پایه اول ابتدایی اضافه می شود، می گوید: سال گذشته 475 هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی تحصیل می کردند که در سال تحصیلی جدید خروجی از آن نخواهیم داشت و تنها دانش آموزان کلاس اولی به این آمار اضافه می شوند. معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، درباره جمعیت کلاس ششمی ها توضیحاتی داده است: در سال تحصیلی گذشته 2700 کلاس پنجم ابتدایی داشتیم که همین تعداد در پایه ششم ابتدایی تشکیل می شود و درخصوص فضا و نیروی انسانی پایه ششم ابتدایی مشکلی وجود ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج